یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست شهرداري خرم‌آبادشهردار خرم‌آباد و رضا باقری طولابی در نشست دوشنبه‌شب با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان بیان کرد: شهرداری آمادگی آن را دارد که در جهت رشد، تعالی و پرورش مطبوعات محلی قدم‌های موثری بردارد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد، یحی عیدی‌بیرانوند در این خصوص به لزوم توجه ویژه به قشر فرهیخته‌ی خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران به عنوان کسانی‌که دغدغه‌های بیش‌تری نسبت به افراد عادی دارند می‌بایست به جایگاه واقعی و والای خود برسند و شهرداری با توجه به نقش موثر مطبوعات در پیش‌برد توسعه آمادگی خود را جهت همکاری دو جانبه اعلام می‌کند.
سرپرست شهردار خرم‌آباد مطبوعات را به شمشیر دو لبه تعبیر کرد و افزود: مطبوعات می‌توانند با انتقادهای منصفانه و ارائه‌ی راه‌کار‌های مناسب، مدیریت شهری را در توسعه و آبادانی شهر یاری دهند و یا بالعکس؛ این که مدام با نگاه منفی و زوم بر مسایل کوچک مانعی بر سر راه توسعه باشند که این موضوع فرصت‌های سرمایه‌گذاری را از استان و شهرمان خواهد گرفت.
عيدي‌بیرانوند در بخش دیگری از سخنان خود از نشریات محلی خواست که در کنار نقدهای بدون حب و بغض، نگاه امیدوارانه‌ای به جامعه تزریق کنند.
سرپرست شهرداري گفت: انتظار نداریم نشریات در خصوص فعالیت‌های ما گزافه‌گویی کنند. همین‌که واقعیت موجود را به گوش مردم برسانید کافی است. در پاره‌ای اوقات اگر اشکالی در کار ما وجود داشت آن را به ما منتقل کنید.
در این نشست، پس از اتمام سخنان شهردار هر کدام از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند که بیش‌ترین در خواست به سامان‌دهی و حمایت از دکه‌داران مطبوعاتی اشاره داشت.
عيدي‌بیرانوند علاوه بر اینکه اطمینان داد آن دسته از دکه‌هایی که صرفا محصولات فرهنگی عرضه می‌کنند هیچ نگرانی نداشته باشند و به کار خود ادامه دهند، ادامه داد: شهرداری با دکه‌هایی که با نام مطبوعاتی مجوز گرفته‌اند ولی حتی یک نسخه نشریه در آنها وجود ندارد برخورد قانونی خواهد کرد.
نایب‌رییس خانه مطبوعات لرستان با بیان این که اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات اولین جلسه رسمی خود با مسوولین را  با حضور در دفتر شهردار آغاز کرده‌اند، ساماندهی و احترام متقابل بین مسوولین و خبرنگاران را مهم برشمرد.
حسن نجف‌وند در ادامه پیشنهاد کرد که به دکه‌ها مهلتی داده شود تا آن‌طور که مورد نظر شهرداری است از نظر سیمای ظاهری و بسته‌های فرهنگی اقدام نمایند.
 نايب‌رئیس خانه مطبوعات ایران و مدیرخانه مطبوعات لرستان نیز در بخشی از سخنان خود گفت: شهرداری باید با کمک مطبوعات بر روی ذهن مردم کار کند.
کیانوش رستمی افزود: مردم باید از نظر ذهنی به این آمادگی برسند که مثلا پرداخت عوارض می‌تواند در زیباسازی و عمران شهر به سود شهروندان باشد.
 
اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان در شهرداری
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 احمدی مدیرمسئول بالاگریوه 1393-11-14 16:54
با تشکر از هیأت تحریریه یافته نیوز
همین که جناب آقای بیرانوند بخشی ازوقت خودرابه اهالی مطبوعات و رسانه اختصاص داده وجلسه بحث و تبادل نظر گذاشته اند نوید وقدم مثبتی است که شهردارمحترم درراستای تکریم دست اندرکاران مطبوعات برداشته اندو این گام مهم شایسته قدردانی است .
نقل قول کردن
#2 reza.sh 1393-11-15 13:05
از برکات این جلسه برداشتن کیوسک های فروش مطبوعاته!!!!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا