یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مجوز 2 نشريه ديگر براي لرستاني‌ها صادر شدهیأت نظارت بر مطبوعات، مجوز انتشار 80 نشریه و 41 پایگاه اطلاع‌رسانی را صادر کرد.
به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات کشور، در جلسه روز دوشنبه 13 بهمن 93 این هیأت، شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات مورد بررسی قرار گرفت که طی آن 80 نشریه و 41 پایگاه اطلاع‌رسانی مجوز انتشار دریافت کردند.
در اين جلسه با انتشار ماه‌نامه "بلوطستان" به صاحب امتيازی و مدير مسوولي محمد بساطی موافقت شد. گستره توزيع اين ماه‌نامه در سطح استان لرستان است.
ماه‌نامه "ماوراء" به صاحب امتيازي و مدير مسوولي مژگان شلكه‌بيرانوند با گستره توزيع سراسري نيز مجوز انتشار گرفت. بيرانوند مدير مسوول پايگاه اطلاع‌رساني سفير افلاك نيز هست.
ماه‌نامه "زاگرس فردا" به صاحب امتيازي و مدير مسوولي ابوذر رحيمي با گستره توزيع استان لرستان سومين نشريه‌اي بود كه در اين جلسه از ساتان لرستان مجوز گرفت.
همچنين پايگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی "سلام دلفان" به صاحب امتيازی و مدير مسوولی علي سبزی نيز يكي ديگر از رسانه‌هايی بود كه از اين پس به صورت رسمي در حوزه اطلاع‌رساني در استان لرستان فعاليت خواهد كرد.
در ادامه این جلسه، تقاضای تغییر وضعیت، تغییر صاحب امتیازی و تغییر مدیر مسوولی 41 نشریه مورد رسیدگی قرار گرفت كه با برخی از آن‌ها موافقت شد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 ع - ع 1393-11-14 12:04
ضمن خسته نباشید به اهالی یافته و تبریک به شخص بساطی؛ امیدوارم که یلوطستان مرحمی باشد بر کهنه زخمهای سرزمین زاگرس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا