یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برای اولین بار در خرم‌آباد بخش جنبی جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر همزمان با تهران برگزار می‌گردد.
به گزارش مسوول روابط عمومي انجمن موسيقي لرستان، رییس انجمن موسیقی استان هدف از برگزاری این جلسه را برنامه‌ریزی جهت هر چه با شکوه برگزار کردن بخش جنبی جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر عنوان کرد و افزود: جشنواره در دو بخش موسیقی سنتی با حضو ر دو گروه لرستان براي اولين بار ميزبان جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر استبرجسته کشور با نام‌های گروه آوا به خوانندگی وحید تاج و گروه ایرانی به سرپرستی پژمان طاهری، خوانندگی اشکان کمانگیر و گروه‌های برجسته استان همچون زاگرس، فلک‌الافلاک، نوای سیمره، آساره و آوای پارسیان در 6 روز به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
عباسیان اضافه كرد: براي برگزاری بهتر این جشنواره، انجمن موسیقی لرستان از شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد، انجمن موسیقی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان كمك خواهد گرفت.
در ادامه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تشکر از اعضای انجمن موسیقی بابت پی‌گیری برگزاری جشنواره فجر در لرستان گفت: برگزاری این جشنواره فرصتی مغتنم و تعاملی چند سویه بین مردم با هنرمندان استان و هنرمندان انقلابی در قالب هنر موسیقی است.
حجت‌الاسلام حنان با بيان اين كه این جشنواره باید به بهترین نوع ممکن از لحاظ کیفی برگزار گردد، خاطرنشان کرد‌: نقش هنرمندان در دوران انقلاب و تأثیر مضاعفی که آهنگ‌های ساخته شده توسط آن‌ها بر شور و حال مردم داشته فراموش نشدنی است.
وي تصريح كرد: مدیریت این جشنواره حائز اهمیت است و حتماً باید کاملا ًبرنامه‌ریزی‌های دقیق و کارشناسانه صورت پذیرد تا بتوانیم هم میزبان خوبی بوده و هم شاهد اتفاق‌های خوش‌آیند برای هنر استان باشیم.
حنان افزود: در آیین اختتامیه از خانواده 3 تن از شهدای هنرمند دوران دفاع مقدس استان تجلیل به عمل خواهد آمد.
قابل ذكر است جلسه‌ي شورای انجمن موسیقی استان لرستان با حضور حجت‌الاسلام حميدرضا حنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌، ماشاءالله امان‌الهی‌بهاروند معاونت هنری ارشاد، امین عباسیان رییس انجمن موسیقی لرستان، حشمت‌الله فتحی نماینده مدیر کل در انجمن موسیقی و ذبیح‌الله کردعلیوند مسوول امور مالی انجمن در دفتر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار گردید.
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند 1393-11-11 04:27
زنده باد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا