یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس جدید انجمن هنرهای نمایشی لرستان براي مدت 2 سال منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، طی حکم صادره از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان‌، "سید سیامک موسوی‌اسدزاده" به سيد سيامك موسوي رئیس انجمن هنرهای نمایشی لرستان	عنوان رییس جدید انجمن نمایش استان لرستان معرفي و منصوب شد.
حجت‌الاسلام "حمیدرضا حنان" در آیین معارفه‌ی رییس جدید انجمن هنرهای نمایشی استان‌، تئاتر را والاترین و کاملترین هنر خواند و گفت‌: یک هنرمند چهار رسالت مهم را بر عهده دارد که باید در خلق اثر هنری بدان‌ها توجه کند‌.
وی افزود‌: اولین رسالت یک هنرمند این است که بداند هنر فقط برای هنر است و نباید از آن به عنوان ابزاری برای سایر نیازهای شخصی استفاده نمود‌.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان افزود: دومین وظیفه یا رسالت هنرمند استفاده از هنر برای ارتقاء شخصیت خود است که می‌توان از آن به عنوان هنر برای هنرمند نام برد که عبارت است از تکامل شخصیت یک هنرمند در جنبه های گوناگون با استفاده از هنر‌.
دكتر حنان زبان گویای زمان خویش بودن را سومین رسالت یک هنرمند دانست و تصریح کرد‌: یک هنرمند وارسته و روشن‌فکر باید از هنر خود در جهت بالا بردن سطح فرهنگ جامعه ی استفاده کند و در این مسیر از دروغ‌گویی‌، تهمت و نقد غیر‌منصفانه حذر کند‌.
دکتر حنان سپس‌، هنر را بهترین ابزار ترویج دین در جهان امروز خواند و اظهار داشت‌: از آن‌جا که امروز ترویج و گسترش دین فقط از طریق گوش امکان‌پذیر نیست‌، در این راستا باید از ابزاری بهره جست که همه‌ی وجود انسان را تحت تاثیر قرار دهد و هنر بهترین وسیله برای این مهم است، پس چهارمین و آخرین وظیفه ی یک هنرمند‌، استفاده از ابزار هنر برای ارتقاء و گسترش دین در جامعه است‌.
در ادامه‌ی این مراسم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن تقدیر از زحمات "نصرت‌الله مسعودی" به عنوان سرپرست انجمن هنرهای نمایشی استان ظرف 6 ماه اخير، گفت‌: برای تصدی پست ریاست این انجمن گزینه‌های متعددی مد نظر بود که همگی دارای رزومه‌ای قوی و جایگاهی مهم در بین هنرمندان تئاتر بودند که پس از بررسی‌های بسیار تصمیم گرفته شد  دکتر سید سیامک موسوی به عنوان هنرمندی توانمند‌، تاثیر‌گذار‌، مورد احترام و تایید سایر هنرمندان نمایش استان و دارای سابقه‌ی روشن در مباحث هنری و دانشگاهی به مرکز معرفی شود تا پس از تایید‌، از امروز به عنوان رییس انجمن هنرهای نمایشی استان فعالیت خود را آغاز کند‌.
قابل ذكر است رياست انجمن هنرهاي نمايشي لرستان از 30 آذر 1388 بر عهده "فرزاد زيدي‌نژاد" بود كه وي 20 تيرماه 1393 از سمت خويش استعفا داد.
اعضاي هیأت رئیسه قبلي انجمن هنر‌های نمایشی استان لرستان را فرزاد زیدی‌نژاد‌، سهیلا جایدری. محسن لک، هادی نجفی، امیر‌محمد حسنوند و محمدرضا عبدالهی‌فرد تشكيل مي‌دادند.

 ------------------------------------------------------

توضيح: يك هفته پس از اين انتصاب، به پيشنهاد سيد سيامك موسوي، "امير اماني" در اين سمت منصوب شد.


دیدگاه‌ها  

#1 محمدحسن شفیعی/پلدختر 1393-11-08 19:52
تبریک به استاد موسوی ایشان از چهره های هنری شناخته شده استان مان هستند
نقل قول کردن
#2 شهروند خرم اباد 1393-11-08 23:17
تبریک به جناب دکتر موسوی که فردی با سواد و نویسنده ای چیره دست است ایشان در زمینه مستند سازی و جمع اوری جانبازان و ایثارگران استان تلاشهای زیادی نموده اند ان شالله در مناصب بالاتر ایشان را ببینیم.
نقل قول کردن
#3 مسعودی 1393-11-09 16:01
فامیله نزدیکمونه تبریک اقای موسوی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا