یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تهیه‌کننده انیمیشن «رستم و سهراب» معتقدست این فیلم سینمایی در بدترین شرایط ممکن اکران شد و دانش آموزان هم به دلیل امتحان‌های مدرسه نتوانستند به تماشای آن بنشینند. Rostam and Sohrab Animation
به گزارش یافته به نقل از مهر، داریوش دالوند تهیه‌کننده «رستم و سهراب» درباره‌ی اکران این فیلم سینمایی گفت: استقبال از این فیلم در تهران نسبت به اکران در بروجرد خوب نیست و با وجود تبلیغات بسیاری که در تهران داشته ایم فروش فیلم رضایت بخش نبوده و با در نظر گرفتن فروش بلیت در بروجرد و تهران، کل فروش این فیلم سینمایی 50 میلیون تومان بوده است.
وی افزود: فیلم سینمایی «رستم و سهراب» در بدترین شرایط اکران شد و به دلیل فصل امتحان های مدرسه دانش‌آموزان هم نتوانستند به اکران فیلم کمک کنند.
دالوند با اشاره به اینکه روزانه به سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم سر می‌زند، بیان کرد: معمولا هر روز به یکی از سینماهای نمایش دهنده فیلم سرک می کشم و با صندلی های خالی و کارمندان سینما مواجه می شوم و فقط امیدواریم پس از پایان امتحان ها سینماهای نمایش دهنده این فیلم رونق بگیرند.
تهیه کننده فیلم «رستم و سهراب» در پایان عنوان کرد: در حوزه تبلیغات خوب عمل کرده ایم و بیلبوردهای تبلیغاتی فیلم نیز به خوبی در سطح شهر پخش شده است اما این فیلم در بدترین زمان ممکن یعنی نزدیک به جشنواره فیلم فجر و فصل امتحان ها اکران شده و بدیهی است هر فیلمی که در این شرایط اکران شود نابود خواهد شد به ویژه اگر فیلم متعلق به سینمای مستقل باشد.
انیمیشن رستم و سهراب در سال گذشته توانست در اتفاقی جالب در جشنواره فیلم کن حضور اقتصادی یابد و بتواند با پیش فروش مناسب در بازار فیلم کن رکوردی قابل توجه از پیش فروش فیلم های سینمایی را به خود اختصاص دهد.
انیمیشن رستم و سهراب(Battle of the Kings: Rostam and Sohrab) کار مشترک شرکت برادران دالوند و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است که برای اولین بار هفتم آذر ماه در سینماهای بروجرد روی پرده رفت و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.
 
Battle of the Kings Rostam and Sohrab Animation- Dalvand
 

دیدگاه‌ها  

#1 مینا 1394-07-09 11:22
تو شبکه ی پویا میزاره ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا