یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرخانه مطبوعات لرستان و نایب رییس شورای مرکزی خانه مطبوعات کشور در خصوص اهمیت برگزاری کلاس‌های آموزشی كيانوش رستمي مدير خانه مطبوعات لرستاندر بخش‌های مختلف اظهار داشت‌: کارگاه یک روزه‌ی آموزش صفحه‌آرایی نشریات و مطبوعات امروز با حضور مسوولان صفحه‌آرايي نشريات استان و برخي خبرنگاران علاقه‌مند در تالار بهمن مجتمع فرهنگی‌هنری شهید آوینی خرم‌آباد برگزار شد‌.
به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات لرستان، دكتر كيانوش رستمي اظهار داشت: این کارگاه يك روزه با تلاش هیأت مدیره خانه مطبوعات لرستان و با هدف ارتقا سطح کیفی نشریات محلی زیر نظر نصرالله طاقتی‌احسن از فعالان خبره‌ي مطبوعاتي همدان و كشور در بحث صفحه‌آرایی در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید.
وي با اشاره به ضرورت بحث صفحه‌آرایی و کمبودهایی كه در این بخش حوزه مطبوعات لرستان احساس مي‌شود، گفت: هیأت مدیره خانه مطبوعات استان در نظر داشت ماه آینده این کلاس را برگزار نمايد و قرار بر این بود که در دی‌ماه کلاس خبرنویسی نوین را در استان برگزار کنیم، اما به دلايلی، برگزاري كلاس خبرنويسي به ماه آینده موکول شد.
مدير خانه مطبوعات لرستان افزود: با تصمیم اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات در نظر داریم کارگاه‌هایی در ژانرهای مختلفی چون گزارش‌نویسی، یادداشت، مقاله، مصاحبه و عكاسي را نيز طی ماه‌های آینده در خرم‌آباد برگزار کنیم‌.
رستمي با گلايه از نمايندگان و صفحه‌آراهاي برخي مطبوعات به خصوص شماري از مطبوعات شهرستان‌هاي لرستان، اظهار داشت: در حالي كه برخي از نشريات در شهرستان‌هاي استان در زمينه‌ي صفحه‌آرايي مشكل اساسي داشته و ضمن عدم رعايت استاندارد مورد نظر، از نرم‌افزارهاي روز نيز اين كار استفاده نمي‌كنند، متاسفانه در اين كلاس نيز حضور نيافتند.
وي افزود: در اين دوره نحوه‌ي كار با نرم‌افزار طراحي اينديزاين (InDesign) به صورت كاربردي براي حضار تشريح شد كه مورد استقبال و استفاده‌ي آن‌ها قرار گرفت.
قابل ذكر است احمد نقدیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌‌آباد، سيد مصطفی جهان‌بخت مسوول امور مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تيمور احمدوند کارشناس حوزه رسانه واين اداره كل و محمد فیضی مدیر مسوول نشریه اساطیر از مهمانان حاضر در این کارگاه بودند كه مديريت آن بر عهده‌ي‌ رستمي مدير خانه مطبوعات لرستان بود‌.
کارگاه صفحه‌آرایی نشريات لرستان برگزار شد 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 میلاد 1393-10-25 23:23
مثلا مدیر مسئول یه 2 هفته نامه و کارمند یه اداره میشه مهمان ویِژه؟؟؟؟
__________________________
يافته: باز مرحبا به غيرت اين‌ها كه اجازه ندادند سالن خالي بماند. ادعي‌مان گوش فلك را كر مي كند اما اين طور موقع حاضر نيستم در كلاس حاضر شويم و چيزي ياد بگيريم. آن‌ها كه رفته بودند بسيار راضي بودند. درود بر غيرت شان كه جلوي مدرس آبروي اهل رسانه لرستان را خريدند.
شوربختانه ما پايگاه‌هاي خبري صفحه‌آرا نداريم و گرنه حتماً به اين كلاس مي‌فرستاديم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا