یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرنانواز جوان لرستانی به همراه گروه موسیقی "گهر" در تدارک برگزاری کنسرت بزرگ لری و بختیاری است و تمرینات گروه این روزها در تهران جریان دارد.

"محسن كيهان‌نژاد" سرپرست گروه موسیقی گهر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار یافته، با اعلام این‌که مدت اجرای کنسرت یک شب است افزود: این کنسرت روز جمعه سوم بهمن‌ماه سال جاری در 2 سانس میزبان علاقه‌مندان به موسیقی اصیل زاگرس است.
وي افرود: سانس اول از ساعت 18 تا 20 و سانس دوم از ساعت 20:30 تا 22:30 در تالار ایوان شمس تهران واقع در بزرگراه کردستان برگزار مي‌شود.
كيهان‌نژاد در باره خوانندگان کنسرت بیان داشت: کنسرت گروه موسیقی "گهر" به خوانندگی سیف‌الدین آشتياني و كوروش اسدپور برگزار خواهد شد که جا دارد همین‌جا از اعتمادی که این 2 استاد موسیقی به من داشتند تشکر کنم.

از اين هنرمند جوان لرستاني در باره‌ی هدفش از اجرای کنسرت مشترک خوانندگان لری خرم‌آبادی و بختیاری پرسیدم، وی گفت: همبستگی تمام قومیت‌ها برای من مهم است و پیام اصلی ما این است که لر بزرگ و کوچک از هم جداشدنی نیستند.

وی در پاسخ به این پرسش که برگزاری کنسرت‌های متعدد در تهران چه حاصلی دارد اظهار داشت: به نظر من این اتفاق خوب و موثری است، این‌که بتوانیم از طریق موسیقی، فرهنگ، آداب و پیشینه‌ی خودمان را به سایر شهرها و حتی دنیا معرفی ‌کنیم؛ البته بهتر است که گروه‌ها با هم هماهنگ‌تر عمل کنند تا باعث لطمه خوردن به کار هم نشود و  شخصاً آرزوی موفقیت برای همه گروه‌ها و همکارانم را دارم.

از سرپرست گروه موسیقی گهر در باره‌ی اعضای گروه پرسیدم، وی بیان داشت: خودم من با ساز سرنا در خدمت علاقه‌مندان هستم و بهمن رجبي با ساز (تمبك)، علي حافظي (ني)، آوا ايوبي (تارباس)، ميلاد باجلاوند (سازهاي کوبه‌ای)، اشكان مرادي (كمانچه)، علي بشردوست (سنتور)، علي‌رضا عقيقي (تار)، پريسا اينانلو (سازهای کوبه‌ای) به هنرنمایی خواهند پرداخت که همین جا لازم می‌دانم از تمام اعضای گروه به خصوص بهمن رجبي و علي حافظي به خاطر اعتماد و حضور در گروه تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

كيهان‌نژاد در پایان ضمن تشکر از کلیه حامیان و مسوولانی برگزاری این کنسرت افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به سایت ایران‌‌کنسرت به نشاني  iranconcert.com  مراجعه نمایند.

تصاویری از تمرین گروه موسیقی گهر:

گروه موسیقی

گروه موسیقی

محسن كيهان‌نژاد سرپرست گروه موسیقی گهر و عبدالرضا قاسمی خبرنگار یافته


عبدالرضا قاسمی / تهران


دیدگاه‌ها  

#1 امین عباسی 1393-10-24 21:44
با آرزوی موفقیت برای کلیه اعضای گروه خصوصا جوان خوش آتیه آقا محسن کیهان نژاد و همچنین مدیریت پایگاه خبری یافته و دوست دلسوز و پرتلاش جناب قاسمی به خاطر پوشش اخبار موسیقی لرستان
____________________________
يافته: سلام و سپاس. امروز خبري از طرف روابط عمومي محترم انجمن موسيقي در مورد كنسرت استاد فرج علي‌پور در تهران ارسال شده بود كه با توجه به انتشار آن در تاريخ 6 دي‌ماه در پايگاه خبري يافته، منتشر نشد
متعاقباً از تلاش قابل تحسين شما در حوزه موسيقي كه جاني دوباره به موسيقي لرستان بخشيده‌ايد و با برنامه‌اي منظم پيش مي‌رويد، كمال تشكر را داريم
موفق باشيد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا