یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در نخستین جشنواره جلوه‌های معلمی از ۱۰ معلم فداکار ایران و ۳ نفر از همسران شهدای شاخص کشور تجلیل شدند.
به گزارش مرکز اطلاع‌‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نخستین جشنواره جلوه‌های معلمی در سالن غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
۱۰ معلم فداکار ایران تجلیل شدند/ تقدير از خانواده معلم فداكار لرستانيدر این مراسم «علی بهادری» از استان اردبیل به دلیل اهدای نیمی از کبدش به دانش‌آموزش، «اکبر عابدی» از استان گیلان به دلیل نجات دانش‌آموزانش از آتش، «مرتضی اصغری» از آذربایجان شرقی به دلیل تدریس 5 سال متوالی به دانش‌آموز بیمارش در منزل، «معصومه خوشکام» از شهر تهران به دلیل حضور در کلاس درس بعد از عمل دیسک کمر بر روی تخت، «کاظم جعفری» از استان آذربایجان غربی به دلیل درمان دانش‌آموز سرطانی با هزینه شخصی، «احسان موسوی» از استان کرمان به دلیل پیگیری مداوای دانش‌آموزی که قادر به حرکت نبوده ‌است، تقدير شد.
همچنين از «ثریا مطهرنیا» از استان کردستان به دلیل پی‌گیری مداوای 15 دانش‌آموز بیمار، «فرخنده جعفری‌پور» از استان قزوین به دلیل تقبل هزینه تحصیل دو دانش‌آموز و اهدای جهیزیه، خانواده مرحوم «فرزاد» از استان کهگیلویه و بویر‌احمد به دلیل اهدای اعضا به 7 بیمار نیازمند و خانواده مرحوم «كاظم صفرزاده» از استان لرستان به تلاش براي دلیل نجات دانش‌آموزانش كه منجر به غرق شدن آن‌ها در حادثه سیل شد، تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم همچنین خانم «بدیهیان» فرهنگی و همسر شهید «ابراهيم همت»، خانم «ارمغانی» فرهنگی و همسر شهید «مهدي زین‌الدین» و خانم «چهل‌ایرانی» فرهنگی و همسر شهید «مهدي باکری» تجلیل شدند.
شايان ذكر است است، در این مراسم وزیر آموزش و پرورش، معاونان و مدیران آموزش و پرورش به همراه همسران خود حضور داشتند و معلمان فداکار نیز به همراه خانواده در این مراسم تجلیل شدند.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 ﮔﻮﺩﺭﺯﻱ 1393-10-20 19:32
ﺳﻼﻡ.ﭼﺮا اﺯ ﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ ﻣﺮﺣﻮﻡ ﺧﺸﺨﺎﺷﻲ (ﺩﺑﻴﺮ ﻓﻴﺰﻳﻚ ﺑﺮﻭﺟﺮﺩﻱ) ﻛﻪ ﺩﺭ ﺳﺮﻛﻼﺱ ﺩﺭﺱ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪ , ﺩﻋﻮﺕ ﻧﻜﺮﺩﻧﺪ!
نقل قول کردن
#2 مستوفی 1393-10-26 20:26
ممنون ازاین معلمان فداکار مخصوصا آقای کاظم جعفری
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا