یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هنرمند سرشناس لرستانی گفت: برخي مسوولان اگر کمکی به هنرمندان نمی‌کنند، لااقل چوب لای چرخ آن‌ها نگذارند!
 فرج علي‌پوربه گزارش پایگاه خبریمنار، فرج علي‌پور با بيان اين كه كاش مسوولان فرهنگي و هنري کمک کنند تا کار موسیقی‌مان را انجام دهیم، اظهار کرد: مدیران تمام سعی خود را جهت حمایت از هنرمندان به کار بندند تا جلوی فعالیت هنری آن‌ها گرفته نشود.
وی با انتقاد از عملکرد متولیان فرهنگ و هنر در لرستان گفت: من یک هنرمند هستم ولی به‌ جای پرداختن به موسیقی در تهران کارخانه‌دار شده‌ام!
این خواننده‌ي لرستانی تصریح کرد: هنرمندان مسائل خاص خودشان را دارند كه اگر درست و به موقع به آن‌ها پرداخته نشود بعضی استعدادها از بین مي‌روند.
وی با ابراز تاسف از روند سخت گرفتن مجوز برای کنسرت‌های موسیقی افزود: متاسفانه گرفتن مجوز برای کنسرت‌های موسیقی به سختی انجام می‌شود كه همين موضوع باعث ناراحتي بسياري از هنرمندان لرستاني و بي آنگيزگي آن‌ها شده است.
این خواننده لرستانی همچنین به عدم سرمایه‌گذاری متولیان امر برای ضبط نوارهای موسیقی اشاره کرد و گفت: رعایت نکردن قانون کپی‌رایت مشکلات فراوانی را برای هنرمندان ایجاد کرده، زیرا به محض انتشار یک CD موسیقی، محتویات آن به صورت غیر‌قانونی تکثیر مي‌شود که این امر موجب متضرر شدن تهیه‌کنندگان آن مجموعه موسیقی می‌گردد.
علي‌پور بيان داشت: برای حمایت بیش‌تر از تولیدکنندگان موسیقی حداقل سرمایه‌ای جهت ضبط در اختیار آن‌ها قرار بگیرد تا هنرمندان از سرمایه شخصی هزینه‌ای را متقبل نشوند که بازگشتی ندارد.
وي به اجرای مشترک گروه موسيقي تال با شاهو عندليبي هنرمند كردتبار اشاره کرد و گفت: اعضای گروه تال در حال تمرین هستند و این کنسرت در روزهای 24 و 25 دی‌ماه امسال در تالار وحدت تهران اجرا می‌شود.
اين هنرمند تواناي لرستاني به تعداد زیاد افراد لر و کرد در تهران اشاره کرد و گفت: دوست‌داران موسیقی از هر دو قومیت به کارهای تلفیقی علاقه‌مند هستند.
خواننده گروه تال به اجرای کنسرت توسط اين گروه در سراسر اروپا اشاره کرد و افزود: پیش از این نیز اجرای تلفیقی با خوانندگان دیگر کرد داشته‌ایم که مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است.
علی‌پور گفت: موسیقی لرستان طرفداران زیادی دارد زیرا شاد و حماسی است و تحرک دارد، پس مي‌طلبد كه مسوولان براي حمايت از آن تلاش و بيش‌تري نمايند.
 
تمرین گروه موسیقی تال در تهران

تمرین گروه موسیقی تال در تهران

تمرین گروه موسیقی تال در تهران

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1394-03-17 09:49
:Dدر رابطه موسقیی حرف زیاد دارم .حال گفتن و یا نوشتن انرا ندارم.اگر خدا بم یه
نقل قول کردن
#2 . در رابطه با 1394-03-17 18:17
با سلام . در رابطه با موسقیی حرفهای زیاد وتازه ای دارم ولی در حال حاضر حال گفتن و یا نوشتن انها را ندارم .اگر خدا انگیزه ی گفتن و یا نوشتن به من بدهد در زبدهد در زمینه های زیای حرف برآی گفتن و نوشتن دارم ًحرف های تازه و راه گشراه گشای برای حل مشکلات بزرگ ًفکر می کنم همین قدر بس با شد . یاد استا ررضا سقایی گرامی باد ً.سقایی خود تشنه بی وره مردم سقابی .امیدوارم در اینده این طور نباشد . من دوست دارم با اقای علی پور تمآس داشته باشم .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا