یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برگزاری یادواره 68 شهید دانش‌آموز آموزشگاه‌های فیاض‌بخش و یادواره 68 شهید دانش‌آموز شهرستان بروجرد+ تصويري از جنايتي ننگينامام حسن مجتبی‌(ع) شهرستان بروجرد در 20 دی‌ماه سال جاری گفت‌: برگزاری این یادواره فضای لرستان را عطر‌آگین خواهد کرد و معنویت شهیدان به تعمیق باورهای اعتقادی نسل جوان ما منجر خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، گودرز کریمی‌فر افزود‌: آموزش و پرورش لرستان ماه‌هاست که در تدارک برگزاری این یادواره است و در این مسیر از همکاری بسیج ناحیه بروجرد‌، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استفاده می‌کند‌.
وي خاطر‌نشان کرد‌: ارزش‌های ایثار‌، جهاد و شهادت باید هنرمندانه و هوشمندانه به نسل‌های امروز و آینده کشور منتقل شود.
كريمي‌فر با بيان اين كه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کم‌تر از شهادت نیست‌، گفت: شهادت حضور در پیشگاه خداست و شهید  نه تنها  فناپذیر و نابودشدنی نیست‌، بلکه زنده جاوید است و متنعم از نعمت‌های الهی است.
دبیر ستاد برگزاری یادواره 68 دانش‌آموز شهید شهرستان بروجرد هم با اشاره به جلسات متعدد ستاد در ماه‌های گذشته گفت‌: تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است تا این یادواره متناسب با جایگاه و منزلت والای شهدا برگزار شود.
محمدحسین قاسمی افزود‌: بنر‌، پوستر و ویژه‌نامه یادواره آماده شده است‌.
وي خاطر‌نشان کرد‌: برنامه‌های متنوع فرهنگی در نظر گرفته شده تا به غنای فرهنگی و ارزشی یادواره افزوده شود‌.
قاسمي به قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش در این یادواره اشاره کرد و گفت‌: علاوه بر پیام وزیر آموزش و پرورش‌، پیام مشترک مدیر کل آموزش و پرورش ،فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان هم در این یادواره قرائت خواهد شد . 
قاسمی در پایان اضافه کرد‌: این یادواره در 20 دی‌ماه سال جاری هم‌زمان با سال‌روز بمباران هوایی آموزشگاه‌های فیاض‌بخش و امام حسن مجتبی (ع) شهرستان بروجرد در سال 65 در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد بروجرد برگزار خواهد شد.

 یادواره 68 شهید دانش‌آموز شهرستان بروجرد+ تصويري از جنايتي ننگين
 

دیدگاه‌ها  

#1 غلامی نزاد 1393-10-13 08:04
ای کاش مقداری هم به وضع کنونی این مدرسه که در محله ی ای محروم (ابراهیم آباد) واقع شده برسند!( همین چند وقت پیش به خاطر نبود پیاده رویی ایمن یکی از دانش اموزان این مدرسه به شدت مجروح شد!) برخي مسئولان فقط یاد گرفته اند از نام و نشان اینها سو استفاده کنند ولی در ارائه خدمات و امکانات اولیه در حد صفر هم نیستند!!؟ جالبه که حتی اسمی هم از نام این شهدای خردسال معلول روی این مدرسه نگذاشته اند! دیگه چه انتظاری بیشتر از این داریم!
نقل قول کردن
#2 فتح الهی 1396-08-04 21:23
جالبه اینه که حتی کوچکترین اثری از این مدرسه به جا نذاشتن که کسی یادش بیاد همچین مکانی هم بوده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا