یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کنسرت کارگاهی سازهای کوبه‌ای به سرپرستی بابک پیمانی در خرم‌آباد اجرا می‌شود.
به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان، رئیس انجمن موسیقی لرستان با اعلام اين خبر گفت: کنسرت سازهای کوبه‌ای عصر روز جمعه 12 دی‌ماه سال جاری در ساعت 19 در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری خرم آباد آغاز مي‌شود.
امین عباسیان هدف برگزاری این کنسرت کارگاهی را سنجش توانایي‌های هنرآموزان و آشنایی هرچه بیش‌تر مردم با سازهای کوبه‌ای برشمرد.
سرپرست کنسرت کارگاهی سازهای کوبه‌ای نيز در اين خصوص  عنوان نمود: در این کنسرت قطعاتی در ریتم‌های متنوع برای سازهای کوبه‌ای طراحی شده و اجرا می‌شود.
بابك پیمانی افزود: پس از ان با گریزی بر ریتم‌های مقامی‌، ساز سرنا به ارکستر کوبه‌ای اضافه و در ابتدا مقام سنگین سماع و مقام سه پا و در نهایت مقام دوپا اجرا خواهد شد.
وي در ادامه بيان داشت: تنوع و نگرش جدید بر ریتم‌های مقامی در این کنسرت قابل توجه می‌باشد که بر اساس دامنه صدای ساز‌ها در کنار هم طراحی شده است.
پيماني تصريح كرد: در این کنسرت کار گاهی شاهرخ پیمانی(سرنا)،‌ اریو ابدالی(دهل) و نیلوفر فراشی، مهتاب خادم، سعید بازپرواز، مازیار ساکی(دف) و حامی رهسپار، شاهرخ والی‌زاده‌، علیرضا علی‌پور‌، محمد دریکوند‌، علی همتی‌، سیاوش دلاور‌، نوید بهرامی‌، فرهاد الماسی(تنبک) هنرنمایی می‌کنند‌.
روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان اعلام کرد این کنسرت به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خرم آباد و انجمن موسیقی لرستان و آموزشگاه موسیقی باربد چنگ علیپور برگزار می گردد
 عصر جمعه: برگزاري کنسرت کارگاهی سازهای کوبه‌ای در خرم‌آباد
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 اسما خادم 1393-10-13 16:38
واقعا عالی بود
نقل قول کردن
#2 خوبان 1395-04-30 11:22
با ارزوی موفقیت روز افزون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا