یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جلسه هیات امنای درمانگاه فرهنگیان شهرستان خرم‌آباد با حضور اعضاء برگزار شد.
به گزارش يافته، رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش لرستان در این جلسه اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش، خدمات‌رسانی مناسب به فرهنگیان با حفظ کرامت انسانی آن‌ها است و هیات امنای درمانگاه فرهنگیان شهرستان خرم‌آباد برای رسیدن به این هدف، ابزارها و ظرفیت‌هایی پیش‌بینی شده که یکی از آن‌ها احداث يا تجهيز درمانگاه فرهنگیان است.
نادر ساکی در ادامه بر ارائه خدمات شایسته و مطلوب به فرهنگیان و دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت‌: باید شرایطی را فراهم کنیم تا فرهنگیان با آرامش و به دور از دغدغه بتوانند به رسالت خود بپردازند‌.
وی تصریح کرد‌: باید خدمات بهداشتی و درمانی در درمانگاه‌های فرهنگیان متناسب با نیازهای آنان ارتقاء یابد و در سریع‌ترین زمان ممکن  ارائه شود. 
مدیر عامل درمانگاه فرهنگیان خرم‌آباد نيز در این جلسه از خدمات ارائه شده در این درمانگاه گزارشي ارائه داد و گفت‌: در خصوص رفع نیازهای همکاران فرهنگی‌، خدمات دندان‌پزشکی‌، رادیوگرافی‌، فیزیوتراپی‌، کاردرمانی‌، بینایی‌سنجی‌، دندان‌سازی‌، مامایی و تزریقات توسعه پیدا کرده است.
دکتر عزیز بیرانوند افزود: علاوه بر وجود پزشک عمومی تمام وقت در این درمانگاه، پزشکان متخصص و فوق تخصص نيز دعوت به کار شده‌اند‌.
وی تاکید کرد‌:  انتظار می‌رود تا با همکاری و تعامل سازنده مسوولین سقف خدمات هم توسعه پیدا کند و از مراجعه همکاران به سایر مراکز برای درمان جلوگیری شود‌.
در ادامه این جلسه، در خصوص راه‌کارهای توسعه خدمات درمانی و بهداشتی و توسعه امکانات راه‌کارهایی ارائه گردید.
 
منبع: روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 قاسم بيرانوند 1393-09-26 08:39
براي بار چندم خدمتتون عرض ميكنم ، لطفا روي ويراستاري متون اخبارتون نظارت بيشتري داشته باشيد ، متاسفانه آمار غلط املاييتون خيلي زياده . بعضي وقتها هم مثل مورد بالا غلطها خيلي فاحش هستند .
(البته اگه نظر منو سانسور نكنيد )
_______________________
يافته: سلام و سپاس آقا قاسم. جناب رضاپناه عزيز نيز محبت كردند و اين يك مورد جابه‌جايي حروف "ظ و هـ" را در كلمه اظهار تذكر دادند. ويراستاري مطلب ساعت 6 بامداد انجام شده و چشم ما هم خواب بوده است! در مقابل اين همه متن درست، آن چند خطا را بر ما نيز ببخشاييد.
همين كه تذكر دهيد، ما فوري اصلاح مي كنيم،
نقل قول کردن
#2 امیر عزیز ی 1394-01-22 00:45
باسلام وعرض ادب. درد نتایج جلسه هیئت امنا مربوطه با گیر دادن املایی درست نميشه بلکه انصافا پربار بوده است. واقعا این درمانگاه فرهنگیان خرمابادلرستان که در طول سال 93 بسیار خوب و در شان فرهنگیان و شهروندان لرستانی پیشرفت نموده. که هم خود م دیده ام و از سوی دیگر ایجاد بخش های مختلف در خصوص نیاز های مختلف که رییس بازنشسته های فرهنگی و اجتماعی و .در استان لرستان آقای خشنود و انتظام و.....ازلرستان باعث خوشحالی شده است.
نقل قول کردن
#3 رحیم بهاروند 1394-02-25 01:37
سلام . من به عنوان یک فرد فرهنگی بازنشسته شده رشد و پیشرفت درمانگاه فرهنگیان خرمابادلرستان را در این سال اخیر دیده و خوشحال شدم . بگذریم از این یاس و ناامیدی ها و گیر املایی . همه با هم به این مجموعه دلسوز تیم پرکار فعال فعلی کمک کنیم تا آن را به یک بیمارستان در شان فرهنگیان خرمابادلرستان وسایر شهروندان کنیم . انشاءالله .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا