یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست معاونت اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان و مسوول کمیته پشتیبانی هشتمین نمایشگاه کتاب لرستان گفت: تسهیلات ویژه جهت مخاطبان هشتمین نمایشگاه کتاب استان به حاضران در نمایشگاه کتاب لرستان تسهیلات ویژه ارائه مي‌شودلرستان در نظر گرفته شده است.
به گزارش يافته، "مجید سوری" با بیان این مطلب گفت: بانک صادارت برای ارائه‌ی خدمات بن کتاب در نمایشگاه استقرار خواهد یافت.
وی با اشاره به این که نمایشگاه کتاب یکی از اتفاقات مهم فرهنگی است افزود: مدارس و دانشگاه‌ها از مهم‌ترین مراجعان اصلی به نمایشگاه هستند.
مسوول کمیته بیشتیبانی هفتمین نمایشگاه کتاب استان لرستان ادامه داد: برای ایاب و ذهاب مراجعان نمایشگاه هماهنگی لازم به عمل آمده است.
وی پذیرش و اسکان‌، تدارکات و مالی‌، تغذیه‌، نقلیه‌، IT‌، استقبال، خدمات عمومی را از وظایف کمیته پشتیبانی دانست که مسوول اين کمیته با ارتباط و تعامل مستمر در بین کمیته‌های زیر‌مجموعه و ایجاد هماهنگی با سایر کمیته نظارت خواهد داشت.
شايان ذكر است هشتمین نمایشگاه کتاب استان لرستان از 12 الی 18 آذر‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های استان لرستان برپا خواهد شد.
 
هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب در لرستان ارتقای شاخص‌های فرهنگی است
معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب در لرستان ارتقای شاخص‌های فرهنگی است.
ماشاءالله امان‌الهي‌بهاروند با بیان به این که نمایشگاه بزرگ کتاب از 12 تا 18 آذرماه در استان لرستان برگزار می‌شود، گفت: هدف از این برگزاری ارتقای شاخص‌های فرهنگی در این استان است که این خود یکی از اهداف وزارت ارشاد در سطح کلان است، چرا که این نمایشگاه در فاصله کمی در سطح بیش‌تر استان‌های کشور برگزار می‌شود که در حال حاضر در استان کردستان در حال برگزاری است.
وی عنوان کرد:‌ یکی از نکات مهم در این نمایشگاه بحث تخفیف است که ما یک تخفیف 30 درصدی از سوی ناشر، وزارت ارشاد و اداره ارشاد اسلامی لرستان برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه در نظر گرفته‌ایم.
معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد:‌ هدف از این تخفیف‌ها ایجاد علاقه به ویژه در بحث کتاب و کتابخوانی برای افرادی است که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و این خود می‌تواند یک امتیاز خوب برای کسانی باشد که به کتاب و خواندن آن علاقه‌مند هستند.
بهاروند یادآور شد: ‌از طریق بن‌کارت‌های الکترونیکی کتاب امتیازات ویژه‌ای برای دانشجویان، دانش‌آموزان، فرهنگیان و... در نظر گرفته شده است.
وي بیان کرد: همه تلاش ما این است که این نمایشگاه در سطح کیفی برگزار شود که به همین منظور تلاش می‌کنیم ناشران بیش‌تری در نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان شرکت کنند زیرا ما به دنبال این هستیم که ناشران با کتاب‌های جدیدتری وارد این نمایشگاه شوند و مردم بتوانند از این نمایشگاه بهره مفیدی ببرند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود:  انتظار ما از صداوسیما، مطبوعات و خبرگزاری‌ها این است که در حوزه اطلاع‌رسانی تبلیغات گسترده‌ای داشته باشند تا مردم از این نمایشگاه مطلع و از آن بازدید کنند.
وی با اشاره به این که یکی دیگر از انتظارات ما از دستگاه‌های اجرایی استان است، گفت: سازمان‌هایی مانند شهرداری، اداره کتابخانه‌های عمومی استان، اداره اوقاف، دانشگاه‌ها و... می‌توانند ما را در برگزاری هرچه بیش‌تر این نمایشگاه یاری کنند بنابراین اداره کتابخانه‌های عمومی استان می‌توانند با در نظر گرفتن تخفیف و اهدای کتاب در این نمایشگاه نقش خوبی را ایفا کند.
بهاروند تصریح کرد: یکی از اهداف ما در این نمایشگاه جذب کتاب‌های تازه و مربوط به سال‌های اخیر است زیرا مردم امروز بیش‌تر به دنبال خواندن‌کتاب‌های تازه، تخصصی و مفید هستند که ما در این راستا با ناشران زیادی هماهنگی کرده‌ایم.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی لرستان در پایان اظهار کرد: تلاش ما این است حضور ناشران را تا بیش از 300 ناشر بیشتر کنیم و در این زمینه با ناشران زیادی صحبت کرده‌ایم بنابراین امکان این که بیش از 300 ناشر در این نمایشگاه شرکت کنند زیاد است.
قابل ذكر است این نمایشگاه از صبح روز چهارشنبه شروع به كار مي‌كند  و تا يك هفته در دو نوبت صبح و عصر از 10 صبح تا 13 ظهر و از 15 تا 19 عصر درب‌هاي نمايشگاه به وي علاقه‌منادن باز است.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 هدایت 1393-09-11 16:01
با سلام
برگزاری نمایشگاه فوق اقدام پسندیده ای است،با توجه به تخفیفات داده شده لازم است تبلیغ بیشتری در سطح استان انجام شود تا فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی بیشتر جا بیافتد...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا