یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: از صبح روز چهارشنبه 12 تا 18 آذر هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی خرم‌آباد واقع در جنب مجتمع بام لرستان در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 10 تا 13 و 15 تا 19 آغاز به كار مي‌كند.
به گزارش خبرنگار يافته، حجت‌الاسلام حميدرضا حنان در نشست با خبرنگاران با اشاره به حضور 250 ناشر مطرح کشور در قالب 180 غرفه در اين نمايشگاه گفت: اين نمايشگاه با حضور دکتر سيد عباس صالحی معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي افتتاح می‌شود.
وي با اشاره به تشكيل چند کمیته اعم کمیته تبلیغات و انتشارات، کمیته روابط عمومی، كمیته افتتاحیه و امور هنری و کمیته امور شهرستان‌ها براي برگزاري هر چه بهتر نمايشگاه، افزود: اعضای این کمیته‌ها به صورت شبانه‌روزی فعاليت مي‌كنند و تا کنون کار‌های‌شان خوب پیش رفته است.
 نشست خبري نمايشگاه بزرگ كتاب لرستان
حجت‌الاسلام حميدرضا حنان مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستانمدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان افزود: با توجه به این که کتاب‌های این نمایشگاه از تخفیف 30 درصدی برخوردار است، لذا از عموم مردم، دانشجویان، اساتید و اقشار مختلف دعوت می‌كنيم که در نمایشگاه حضور یابند چرا كه استقبال آن‌ها مي‌تواند در برپايي چنين نمايشگاه‌هايي در استان مؤثر باشد.
دكتر حنان اظهار کرد: در طول این نمایشگاه برنامه‌هایی را همچون نقد کتاب، 3 نشست فرهنگی و یک سخنرانی با حضور شخصیت‌هاي برجسته کشور را داریم.
وي با تأكيد بر اهميت مطالعه و كتابخواني در جامعه تصریح کرد: بعد از انتصاب من به سمت مدير كلي فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تفاهم‌نامه‌هایی به دست من رسید که آن‌ها را امضا نکردم به دلیل این که نمایشگاه کتاب در آن نبود.
حنان  اظهار کرد: این نمایشگاه با حمایت‌های مادی و معنوی استاندار‌ و نماینده ولی فقیه در استان افتتاح خواهد شد.
قابل ذكر است در صورت مساعدت شهرداري خرم‌آباد قرار است سرويس‌هاي اياب و ذهاب رايگان از ميدان كيو و شقايق خرم‌آباد به نمايشگاه برقرار شوند. نشست خبري نمايشگاه بزرگ كتاب لرستان
 
مصطفي باقري/ پايگاه خبري يافته

دیدگاه‌ها  

#1 مصطفی 1393-09-10 00:12
به نظرم برای فرهنگ سازی باید وسایل ایاب و ذهاب بصورت رايگان در اختیار مردم قرار گیرد تا استقبال بالایی شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا