یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

گودرز كريمي‌فر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان طی حکمی اسد‌الله کریمی را به عنوان سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان منصوب کرد.
اسدالله كريمي سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستانبه گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، کریمی که مدرك کارشناسی ارشد الهیات دارد در مدت 25 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش مسوولیت‌هایی همچون معاونت پرورشی منطقه چگنی، کارشناس ارزیابی عملکرد و رییس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش لرستان و مدیر مجتمع استعدادهای درخشان شهرستان خرم آباد داشته است.
وي همچنین از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است که در کنار تدریس در مراکز آموزشی پژوهش‌های علمی در حوزه تعلیم و تربیت انجام داده است.
قابل ذكر است معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان توسط باقر توكلي معاون آموزش ابتدايي اداره كل با حفظ سمت اداره مي‌شد و اكنون سكان هدايت آن به اسدالله كريمي واگذار شده است. پ
يش از توكلي نيز مدتي قاسم سعيدي‌تبار سرپرست اين معاونت بود كه وي از مردادماه 92 جاي‌گزين نادر كريمي‌بيرانوند شده بود.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 آرمان 1393-08-25 19:03
من هفت سال در مجتمع استعداد درخشان خرم آباد مشغول به تحصیل بودم هیچ مدیری به لیاقت و مدیریت آقای کریمی سراغ ندارم. از وقتی دولت اصولگرایان سکان هدایت کشور را به دست گرفتند... با برکناری این مدیر توانمند فردی را جایگزین وي کردند که از همان سال افت شدید سطح آموزشی در کل مجموعه را شاهد بودیم؛ ضوابط جای خود را به روابط داد و اکثر پرسنل آموزشی و تربیتی از یک قبیله مشخص روی کارآمد! و بعد از آن هیچ وقت این مجتمع نتوانسته جایگاه واقعی خود را پیدا کند.
امیدوارم با این انتخاب شایسته، جایگاه آموزش پرورش کل استان لرستان در کشور، به جایگاهی در خور شان همه فرهنگیان و هم استانی های عزیز برسد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا