یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هفت عضو هيأت مديره سومين دوره خانه مطبوعات استان لرستان، با اكثريت آرا، "عزت‌الله چنگايي" را به عنوان رئيس هيأت مديره مطبوعات لرستان برگزيدند.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، هفت عضو منتخب هيأت مديره سومين دوره خانه مطبوعات لرستان در سالن جلسات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گرد هم آمدند و با 7 رأي عزت‌الله چنگايي را براي مدت 2 سال به عنوان رئيس هيأت مديره سومين دوره خانه مطبوعات لرستان برگزيدند.
در اين جلسه "حسن نجفوند" نيز به عنوان نايب‌رئيس و "کیانوش رستمی" نیز به عنوان مدیر خانه مطبوعات استان برگزيده شدند.
"محمود داودي‌نژاد" خزانه‌دار، "فاطمه كردعلي‌وند" منشي و "رضا باقري‌طولابي" نيز به عنوان سخنگو و مسوول روابط عمومي هيأت مديره خانه مطبوعات لرستان برگزيده شدند.
در اين جلسه، بهرام رشيدي‌نيا عضو ديگر هيأت مديره خانه مطبوعات لرستان و تيمور احمدوند به عنوان نماينده اداره كل فرهنگ ارشاد اسلامي لرستان حضور داشتند.
اعضاي سومين دوره خانه مطبوعات لرستان كار خود را از آذرماه 1393 آغاز مي‌كنند و تا آذرماه 1395 در هيأت مديره خانه مطبوعات استان به فعاليت خواهند پرداخت.
قابل ذكر است "هوشنگ بيرانوند" و "حسن مرادي" مدیر اولين و دومين دوره خانه مطبوعات لرستان بوده‌اند و در دوره سوم نیز "کیانوش رستمی" این مسوولیت را بر عهده دارد.

 عكس اعضاي هيأت مديره سومين دوره خانه مطبوعات لرستان
 

دیدگاه‌ها  

#1 احمدي/بالاگريوه 1393-08-22 20:21
باسلام ، براي اين عزيزان خصوصاً جناب آقاي چنگائي آرزوي موفقيت داريم.
نقل قول کردن
#2 ,وحید بیرانوند 1393-08-24 09:03
با سلام
انتصاب استاد ارجمندم جناب آقای چنگایی به عنوان رییس خانه مطبوعات موجب خوشحالی و خردسندی همه فعالان این عرصه گردیده است.
به نوبه خود و همکارانم در لرستان امروز؛ انتخاب جناب چنگایی و دکتر رستمی را به این دو بزرگوار و جامعه مطبوعاتی استان تبریک می گویم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا