یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عصر چهارشنبه 21 آبان‌ماه 1393 مراسم معارفه 3 معاون جديد اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان و مدير اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان خرم‌آباد با حضور رؤساي ادارات شهرستان‌هاي استان در سالن جلسات اداره كل برگزار شد.
  به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با توجه به تفكيك معاونت فرهنگي از هنري، بر اساس احكام صادره از سوي حجت‌الاسلام "حميدرضا حنان" مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان، "ماشاء‌الله امان‌الهي‌بهاروند" به عنوان معاونت فرهنگي اين اداره كل منصوب گرديد.
وي بيش از 2 دهه سابقه در سمت معاونت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان را دارد.
همچنين "فريد رحمتي" نيز به عنوان معاون هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان منصوب شد. وي پيش از اين رئيس اداره امور هنري، سينماي، سمعي و بصري ارشاد استان بوده است.
دكتر حنان در ابلاغ ديگري، "مجيد سوري" را به سمت معاون اداري و مالي فرهنگ و ارشاد اسلامي استان لرستان معرفي كرده است. سوري پيش از اين رئيس اداره امور فرهنگي، مطبوعات و تبليغات اين اداره كل بوده و جاي‌گزين "احد ملكي‌طولابي" معاون سابق شده است.
سوري سابقه رياست ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامي كوهدشت و نورآباد را طي سال‌هاي 77 تا 88 در سابقه 24 ساله خدمتي خود دارد.
همچنين "احمد نقديان" نيز به عنوان رئيس جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان خرم‌آباد معرفي شد.
نقديان كه پیش از اين از نهم اسفند 89 تا 20 دي‌ماه 91 رئيس اين اداره بوده است، براي مدت 22 ماه جاي خود را به "غلام‌علي فلاح" داده بود كه اينك دوباره به سمت قبلي خود بازگشت. وی مسوول دبيرخانه شوراي فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان بود.

 4 انتصاب در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان و ارشاد خرم‌آباد

عكس جلسه معارفه معاونان اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1393-08-21 21:11
:D :D :D :D :D :D :D
درود بر نقدیان
نقل قول کردن
#2 حسنوند 1394-04-09 23:47
تاجایی که من اطلاع دارم انتصاب این چند نفر به جا وشایسته می باشد اما یک انتقاد بر آقای حنان وارد است آن هم به خاطر انتساب سرپرست اداره ارشاد الشتر. امید است که جناب آقای حنان در خصوص مسئول اداره ارشاد الشتر تجدید نظر نماید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا