یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی حکم صادره از سوی گودرز كريمي‌فر مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، "علی جودکی" به عنوان رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش لرستان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، جودکی 27 سال سابقه در آموزش و پرورش داشته و دانشجوی دوره دکترای تخصصی جغرافیای طبیعی است.
از سوابق كاري وي می‌توان به دبیر آموزشگاه‌های شهرستان خرم‌آباد، کارشناس آموزش ابتدایی و متوسطه، انجمن اولیاء و مربیان، کارشناس امور کمک آموزشی و آزمایشگاهی و کارشناس مسوول پیش‌دانشگاهی آموزش و پرورش لرستان اشاره کرد.
2 انتصاب در اداره كل آموزش و پرورش لرستانوي همچنین از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، روزنامه‌نگار و مؤلف دو جلد کتاب در حوزه جغرافیا است.
لازم به ذکر است که پیش از این سیده منصوره شاهرخی با حفظ سمت، از 31 شهريورماه 93 سرپرستی گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش لرستان را عهده‌دار بوده است.
پيش از شاهرخي نيز داود فروغي (آذر 91 تا مرداد 93)، رضا بازگير (آبان 89 تا آبان 91)، محمدباقر گودرزي (87 تا 89) و ناصر طرهاني‌نژاد(84 تا 86)، رضا پاك (80 تا 84) و سيد رحمت‌الله سهرابي (78 تا 80) عهده‌دار اين سمت از بدو تأسيس پژوهشكده  بوده‌اند.
همچنين بر اساس حكم صادره ديگر، کارشناس مسوول امور ساختارهای سازمانی‌، انتصابات و تحولات اداری آموزش و پرورش لرستان منصوب شد.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان طی حکمی "جعفر ماهرو بختیاری" را به عنوان کارشناس مسوول امور ساختارهای سازمانی، انتصابات و تحولات اداری آموزش و پرورش لرستان منصوب کرد.
ماهرو بختیاری که دانشجوی دوره دکترای تخصصی مدیریت منابع انسانی است در مدت 18سال خدمت در آموزش و پرورش سوابقی همچون دبیری و مدیری آموزشگاه‌های شهرستان دورود را تجربه کرده است.
قابل ذكر است پيش از اين پروين اكبريار عهده‌دار اين سمت بوده است.
شوراي نويسندگان يافته انتصاب آقاي جودكي و ماهرو را به آنان تبريك گفته و براي‌شان ارزوي توفيق مي‌نمايند. قابل ذكر است آقاي جودكي جزو نويسندگان اين پايگاه خبري هستند.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 جودکی 1393-08-18 14:12
با سلام. از اظهار لطف شورای نویسندگان پایگاه خبری یافته بسیار سپاسگزارم.
نقل قول کردن
#2 فرهنگی 1394-08-13 18:37
با سلام لطفا جواب بدید اقدام پژوهی 94 چه موقع نتایجش میاد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا