یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی حکمی صادره از سوی گودرز كريمي‌فر مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، رئیس گروه بررسی عذري ساكي رئیس گروه بررسی محتوای آموزش و پرورش لرستان محتوای آموزش و پرورش لرستان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، بر اساس اين حكم، عذرا ساکی‌فر به عنوان رئيس گروه بررسي محتواي آموزشي و پرورشي كه زيرمجموعه معاونت پژوهش، برنامه‌‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان است، منصوب گرديد.
ساکی‌فر كه 24 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش را دارد، پيش از اين کارشناس مسوول امور ساختارهای سازمانی و تشکیلات و انتصابات اداره کل آموزش و پرورش لرستان‌، کارشناس مشاوره اداره کل آموزش و پرورش لرستان، کارشناس بازرسی ناحیه 2 خرم‌آباد و مدیر و معاون دبیرستان‌های نواحي يك و دو خرم‌آباد بوده است.
قابل ذكر است پيش از اين "رئوف مقدم" عهده‌دار اين سمت بود.
 
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1393-08-13 21:09
با سلام و خسته نباشید
لطفا بفرمایین درجه اهمیت این خبر برای شما چه اندازه است که انتشارش دادین؟ همین مونده که اخبار عزل و انتصاب آبدارچی آموزش و پرورش رو هم برین. همه ادارات و سازمان ها کارشناس مسئول و رئیس گروه دارن چرا خبر اونا رو نمیرین؟!!
_____________________
يافته: سلام. آموزش و پرورش بزرگ‌ترين نهاد استان لرستان است و يك‌سوم كاركنان دولت در اين نهاد هستند، لذا اخبار انتصاب در اداره كل استان از نظر ما اهميت دارد و اطلاع‌رساني در اين زمينه اگر سودي نداشته باشد، فكر نكنيم ضرري هم داشته باشد. از سوي ديگر يافته هر روز بين 15 تا 20 خبر و تحليل در سايت قرار مي‌دهد كه با توجه به فرا رسيدن تاسوعا و تعداد كم اخبار ادارات، پوشش اخباري كه در درجه دوم اهميت قرار دارند نيز مد نظر قرار مي‌گيرد
نقل قول کردن
#2 کاربین 1394-03-02 00:30
جالبه تبریک
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا