یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در دیدار سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری خرم‌آباد با مدیرعامل سازمان فرهنگی‌تفریحی شهرداری اصفهان، از برگزاری هفته فرهنگی استان لرستان در این شهر استقبال و طرف اصفهانی خواهان همکاری شهرداری خرم‌آباد در برگزاری این رویداد شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد، در این دیدار که با هدف افزایش همکاری‌های فرهنگی شهرداری خرم‌آباد و بهره‌گیری دو‌سویه از تجارب مدیریت شهری هر دو شهر‌، به ویژه در خصوص فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی برگزار شد‌، مهدی بقایی مدیرعامل سازمان فرهنگی‌تفریحی شهرداری اصفهان با استقبال از برگزاری برنامه هفته فرهنگی لرستان در این شهر‌، خواهان همکاری شهرداری خرم‌آباد در برگزاری این برنامه فرهنگی شد.
شاهین احمدی سرپرست روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد نيز ضمن استقبال از این پیشنهاد همکاری‌، ایجاد هفته‌های فرهنگی اقوام در مراکز استان‌ها‌، هفته‌های فرهنگی محلات‌، ترویج ایرانگردی و آشنایی با همه جاذبه‌های میهنی‌، عقد خواهر‌خواندگی بین شهرهای داخلی کشور و ... را از راه‌کارهای حفظ ارزش‌ها و خرده‌فرهنگ‌های ایرانی و اسلامی و حفظ غنای فرهنگی کشور برشمرد و خواهان آن شد تا کمیسیون فرهنگی اجتماعی کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها این‌گونه برنامه‌ها را به طور گسترده‌ای در دستور کار همه شهرداری‌های مراکز استان قرار دهد.
احمدی ایام ماه محرم و صفر را فرصت خوبی برای برگزاری سوگواره آئین‌های عزاداری شهرهای لرستان در استان‌های مختلف کشور قلمداد نمود و خاطرنشان کرد: ایران کلکسیونی از خرده‌فرهنگ‌های اعجاب‌انگیز و تامل برانگیز است و حیف است که هم‌وطنان ما از آشنایی با این جاذبه‌های فرهنگی بی‌بهره بمانند.
وی همچنین تصریح نمود: از بین رفتن آيین‌ها و مناسک فرهنگی‌، مرگ قومیت‌ها و زوال ملیت‌ها را به دنبال خواهد داشت.
احمدی اظهار داشت: چندی پیش شهرداری خرم‌آباد با همکاری شهرداری تهران، این اقدام فرهنگی را در پایتخت کشور عملیاتی نمود که نتایج و تجارب ارزنده‌ای را به همراه داشت، لذا شهرداری خرم‌آباد از نظر برنامه‌ریزی و اجرا توانایی انجام این هفته فرهنگی را در تمام مراکز استان‌های کشور خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، زمستان سال جاری یا اردی‌بهشت‌ماه سال 1394 برای برگزاری این برنامه فرهنگی در نظر گرفته شده است.

 هفته فرهنگی لرستان در اصفهان هم برگزار مي‌شود

دیدگاه‌ها  

#1 ساکی 1393-08-11 12:08
بابا به وضعیت شهر از مبلمان، نظافت،فضای سبز و تعریض این خیابان های یک طرفه و باریک برسین که اصلا در شان یک مرکز استان نیست
این کار ما رو یاد ضرب المثل لری میندازه : یارو نو ناشت میرت پیاز میسَ .....
نقل قول کردن
#2 مصطفی 1393-08-11 16:43
شواری شهر و شهردار خرم اباد باید نسبت به نامگذاری خیابان،بلوار،می دان و...به نام ایت الله طاهری خرم ابادی ،اقای سپهوند پدر حقوق جزا ایران و ...سریعا اقدام نمایند ،چون از جمله مشاهیر شهرمان هستند ،لااقل از شهرهای دیگه الگو بگیرید،شما که دنبال خواهرخواندگی هستید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا