یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

گودرز كريمي‌فر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان طی حکمی حجت‌الله مومنی را به عنوان سرپرست آموزش جت‌الله مومنی معاون پژوهش و برنامه‌ریزی ناحيه يك آموزش و پرورش خرم‌آبادو پرورش شهرستان کوهدشت منصوب کرد‌.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، سرپرست فرمانداری کوهدشت در مراسم معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش اين شهرستان گفت: در فرهنگ غربی که معیار و میزان مسائل مادی است از انتقال مسوولیت‌ها تعبیر به انتقال قدرت می‌شود اما در مکتب انسان‌ساز اسلام واگذاری مسوولیت مد نظر است.  
محمدكرم محمدي خاطر‌نشان کرد‌: در این دستگاه مهم و تاثیر‌گذار ریاست معنا ندارد بلکه تدبیر و عقلانیت با نگاه اخلاق‌مدار محور و اساس تمام برنامه‌ها و فعالیت‌هاست‌.
وي اذعان داشت‌: مسوولیت‌ها فرصتی برای خدمت به مردم و انقلاب است و ارزش  این مسوولیت بر اساس خدمتی است که صادقانه و خالصانه برای مردم انجام می‌شود‌.
محمدي ضمن تقدیر از زحمات بهمن نريماني مدیر سابق  آموزش و پرورش شهرستان  کوهدشت اظهار امیدواری کرد تا  مدیر جدید با تعامل، هم‌افزایی جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان، منشا خدمات خیر و ثمربخشی برای دستگاه تعلیم و تربیت باشد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان هم در این مراسم خاطر‌نشان کر‌د: قطعاً تغییرات در نظام آموزش و پرورش با هدف رسیدن از وضع موجود به وضع مطلوب صورت می‌گیرد.
فرید بهرامی تصریح کرد‌: جابه‌جایی و تغییر و تحولات در نظام ما عادی است و مهم این است که همه کمک کنیم تا در مسیر تحقق اهداف بلند انقلاب و پیشبرد شاخص‌های متعالی نظام گام برداریم‌.
وی تاکید کرد‌: آموزش و پرورش لرستان از ابتدای کار دولت تدبیر و امید‌، برنامه‌محوری‌، پژوهش‌مداری‌، خلاقیت و توجه به نخبگان و اهل خرد را در دستور کار خود قرار داده است و سرپرست جدید هم با دارا بودن این مشخصه‌ها، می‌تواند مسیر رشد و بالندگی دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان را با آهنگ بیش‌تری طی نماید‌.
بهرامي از فرهنگیان شهرستان خواست با هم‌فکری آموزش و پرورش را برای دست‌یابی به اهداف سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی کمک کنند‌.
مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت نيز ضمن تشریح فعالیت‌های دو ساله مدیریت خود گفت: موفقیت‌ها و توفیقاتی که در دوران تصدی بنده به وجود آمده حاصل زحمات و تلاش‌های مجموعه همکاران بوده است‌.
بهمن نریمانی با ذکر آماری از عملکرد آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت در دو سال اخیر گفت‌: تمام همت و تلاش ما این بود که هر روز روند رو به رشدی را طی کنیم‌.
سرپرست جدید آموزش و پرورش کوهدشت هم گفت‌: با امید به خداوند متعال و تعامل و همفکری فرهنگیان شهرستان کوهدشت تلاش می‌کنیم تا با اعتدال و عقلانیت در راستای نیل به اهداف نظام آموزشی حرکت کنیم.
حجت‌الله مومنی در بخش دیگری از سخنان خود اخلاق‌محوری و پای‌بندی به هنجارها و تکریم ارباب رجوع به ویژه هم‌کاران فرهیخته فرهنگی را از اولویت‌های کاری خود عنوان کردند و افزود: بی‌شک برنامه‌محوری جهت تحقق بخشیدن و گام نهادن در مسیر اهداف ۵ گانه آموزش و پرورش، نیازمحوری، تردید ناپذیر و ضروری است‌.
وی تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی و ارتقا سطح کیفیت آموزشی بستر لازم را جهت یادگیری مطلوب و پایدار در دانش‌آموزان فراهم نماییم
در این جلسه نادر ساکی مشاور عالی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و رئیس اداره تعاون و امور رفاهی‌، علی قربانی  رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان و اسدالله عباس‌زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد نیز حضور داشتند.
قابل ذكر است حجت‌الله مؤمنی دانش‌آموخته رشته برنامه‌ریزی فرهنگی است و در مدت 21 سال خدمت در آموزش و پرورش، سوابقی چون مدیر کانون فرهنگی تربیتی و مسوول حراست آموزش و پرورش منطقه ویسیان، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد بوده است.

 سرپرست آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت منصوب شد
از راست: نريماني، محمدي(سرپرست فرمانداري) و مؤمني
 

دیدگاه‌ها  

#1 نصرت اله امیر ی خواه 1393-08-11 10:00
باسلام
برادر گرامی جناب آقای مومنی تبریک صمیمانه ما را پذیرا باشید، انشالله همواره سربلند باشید....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا