یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: نگاه علمی و کارشناسی در حوزه ارزیابی عملکرد یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.
به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، گودرز کریمی‌فر در جلسه روسای ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات شهرستان‌ها و مناطق استان که با حضور مشاور وزیر و مدیر کل ارزیابی عملکرد وزارت برگزار شد با بیان این که ارزیابی عملکرد چشمان تیزبین  و زبان گویای دستگاه تعلیم و تربیت است گفت: به لحاظ تاثیرگذاری، مهم‌ترین تصمیمات در این حوزه گرفته می‌شود و براین اساس عملکرد اداره ارزیابی عملکرد بایستی بیانگر این حقیقت باشد که دیگران با آرامش خاطر به انجام وظایف بپردازند.
وی مسوولیت اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات بسیار خطیر و حساس برشمرد و گفت: ارزیابی عملکرد بایستی چالش‌های پیش روی دستگاه تعلیم و تربیت را با پی‌گیری و تعامل با رئیس دستگاه و در قالب دستور کار در شورای معاونین قرار داده تا پی‌گیری‌ها در جهت رفع مشکل انجام شود.
علي ندیری معاون نظارت و بازرسی اداره کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش نیز به اهمیت نظارت و نقش آن در سلامت اداری اشاره کرد و گفت: نظارت در 3 مرحله قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل انجام می‌گیرد و بایستی به این موضوع توجه کنیم که این امر فرایندی است که تنها به یک حوزه یا اداره محدود نمی‌شود و همگان بایستی در آن خود را مسوول بدانند.
سامانه سیستم مدیریت عملکرد کارکنان آموزش و پرورش راه‌اندازی شد
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات آمورش و پرورش لرستان در نشست مشاور وزیر با مدیران مدارس ضمن تقدیر از همکاری روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان با برنامه‌های اداره ارزیابی عملکرد استان گفت: در راستای سیستمی نمودن ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت عملکرد استان با مساعدت مدیرکل محترم آموزش و پرورش لرستان را ه‌اندازی شده است‌.
محمد محمدی به اقدامات حوزه کاری ی ارزیابی عملکرد در شاخه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در بحث ستاد اسکان مسافران نوروزی بیش از 800 مورد بازدید انجام گرفت و بر این اساس رتبه نخست استان‌های غرب کشور و رتبه دهم کشور به لرستان اختصاص یافت.
وی ادامه داد‌: در بحث بازرسی امتحانات‌، اداره ارزیابی عملکرد در دی‌ماه 93 بیش از 600 بازدید و در امتحانات شهریور‌ماه امسال بیش از 300 مورد بازرسی انجام گرفت.
محمدی در پایان از واصل شدن یک هزار و 968 شکایت به اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد و افزود: از این تعداد بیش از یک هزار و 650 مورد مختومه شده است.
 
مهم‌ترين تصيمات آموزش و پرورش در حوزه ارزیابی عملکرد گرفته مي‌شود/ وصول حدود 2 هزار شكايت

 

دیدگاه‌ها  

#1 فرزانه گودرزی 1394-11-25 22:03
از جنابعالی ودیگر مجموعه ارزیابی در مدیریت استان تشکر میکنم امید است با ذکاوت ودرایت بیشتری درمورد مدراس ابیدای بکار ببرید انشاالله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا