یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تیم دانش‌آموزی خرم‌آباد مقام اول رباتیک کشور را كسب كرد/ دعوت 7 ژيمناست لرستاني به تيم مليتیم دانش‌آموزی ناحیه یک خرم‌آباد در بین 508 تیم به شایستگی مقام اول بزرگ‌ترين مسابقات رباتیک کشور را كسب كرد.
به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، در این مسابقات که به مدت 3 روز و با شرکت 508 تیم برگزیده کشوری در استان اصفهان برگزار گردید، تیم رباتیک دانش‌آموزی ناحیه یک خرم‌آباد با اقتدار رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد‌.
ابوذر بیرانوند، سید‌حسن موسوی، امیر‌حسین سلاح‌ورزیان، محمد عزیز‌زاده، مبین رحمتی و محمد فریدونی اعضاي تيم 6 نفره دانش‌آموزی رباتیک ناحیه یک خرم‌آباد در اين رقابت‌ها بودند.
مربی‌گري و سرپرستي اين تيم را نيز حسین یاری‌فر و سجاد فهیمی بر عهده داشتند.
 
دعوت 7 ژیمناستیک کار دانش آموز لرستانی به اردوی تیم ملی دانش آموزی
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان از دعوت 7 دانش‌آموز ژیمناست لرستانی به اردوی تیم ملی ژيمناستيك دانش‌آموزی کشور خبر داد.
به گزارش يافته، فريد بهرامی اظهار داشت: این دانش‌آموزان پس از درخشش در مسابقات کشوری ژیمناستیک که مردادماه در تبریز برگزار شد به تیم ملی دانش‌آموزی مدارس کشور دعوت شدند.
وی افزود: رضا علی‌پور، حسین علی‌زاده‌کاکایی، امیر‌رضا سیفی، امیر بسطامی، مهرداد دولتشاه، مهران و شهاب بیرانوند 7 دانش‌آموز ژیمناست لرستانی هستند که به اردوی تیم ملی دانش‌آموزی دعوت شدند.
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 امين 1393-06-29 15:38
مرحبا :lol: :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا