یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مهدي ابدالي رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامي كرجرئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج معرفی شد.
به گزارش يافته، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کرج روز گذشته در سالن شمس‌الشموس این اداره برگزار شد و در اين مراسم علاءالدین سیفی سرپرست این اداره تودیع و به جای وی مهدی ابدالی به عنوان رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامي كرج منصوب شد.
این انتصاب طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به وقوع پیوست. در متن حکم صادره از سوی سید‌موسی حسینی‌کاشانی آمده است:
«جناب آقای مهدی ابدالی
عرصه فرهنگ و هنر جولانگاه پیوند گوهر هنر به صدف خدمت است و چه گوارا خواهد بود که این صدف‌، مروارید تلاش مخلصانه و خدمت صادقانه را در دل پرورانده باشد و خوشا آن نفسی که وجودش را در راه پیش‌برد آرمان های نظام جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر این مرز و بوم مصروف داشته باشد.
با عنایت به تعهد و توانمندی جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج منصوب می‌شوید.
مغتنم دانستن فرصت‌ها‌، اجرای دقیق و هوشمندانه قوانین و مقررات، کوشش در شناساندن انقلاب اسلامی و رشد آگاهی‌ها و هنر و فرهنگ اسلامی مردم منطقه از طریق کمک به ایجاد مراکز و انجمنهای هنری و فیلمسازی ، نمایشگاه ها و نمایش فیلمهای فرهنگی و مستند و آموزشی، نمایش فیلم‌های فرهنگی و مستند و آموزشی‌، ایجاد هماهنگی و نظارت بر اجرای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری و انتشاراتی و تبلیغاتی در حوزه فعالیت اداره، فراهم آوردن امکانات لازم جهت رشد و شكوفائی استعدادهای هنری و اجرای مسابقات و جشنواره‌ها برابر خط مشی‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از مرکز استان‌، تهیه و تنظیم بودجه واحد تحت سرپرستی با هماهنگی اداره کل و ... از وظایف و ماموریت‌های محوله مورد انتظار در این دوره از مسوولیت شماست.»
قابل ذكر است مهدي ابدالي اهل خرم‌آباد بوده و پيش از اين به عنوان معاون هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كهگيلويه و بويراحمد و كارشناس نمايش اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان خدمت كرده است.
 
 يك لرستاني رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كرج شد


رضا - ج

دیدگاه‌ها  

#1 وحید بیرانوند 1393-06-16 16:54
تبریک به آقای عبدالی عزیز
موفق باشی
نقل قول کردن
#2 ساکی 1393-06-22 00:21
تبریک ویژه همشهری عزیز
ای کاش وزارت ارشاد به جای گزینه بي ربط و خارج از مجموعه برای منصب مدیر کلي ارشاد لرستان، از گزینه های داخلي همچون جناب ابدالی برای اداره کل ارشاد لرستان استفاده می نمود که با فرهنگ و هنر استان اشنایی بيشتري دارند
نقل قول کردن
#3 حسینی 1401-06-14 16:41
ان اکرمکم عندالله اتقیکم
همانا گرامی ترین شما در نزد خدا باتقواترین شما است .
اینکه یک هم شهری یا هم استانی در لرستان یا استان یکر پست و منصبی بگیرد مایه افتخار است اما به شرط اینکه صالح و خدمتگزار باشد. وگرنه مایه ننگ است. بنابراین بهتر است اگر کسی را میشناسیم که آدم خوبی است از پست گرفتنش خوشحال بشیم وگرنه خوشحالی ندارد.
اصل حرفم اینه که معیار تایید و حمایت ما باید صالح و باتقوا بودن باشد نه صرفا هم استانی بودن.
البته یک مطالب کلی نوشتم نه در مورد شخص خاصی.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا