یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سعيد سروش عكاس لرستانيعکاس لرستانی موفق شد به پنجمین جشنواره ملی عکس فیروزه راه پیدا کند.
به گزارش يافته، این جشنواره چند سالی است که به همت سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تبریز در سطح ملی و با کیفیت بالا برگزار می‌شود و سعید سروش عكاس سرشناس لرستاني موفق شد با توجه به سابقه كاري‌اش به اين جشنواره راه يابد.
شیوه برگزاری این جشنواره از دیگر جشنواره‌ها و مسابقات عکاسی متمایز است، به گونه‌ای که هیأت انتخاب عکاسان با بررسی کارنامه کاری عکاسان متقاضی از کل کشور، 100 نفر از عکاسان برتر را انتخاب و به شهر تبریز دعوت می‌کند و اين عکاسان در مدت 5 روز اقامت در این شهر بر اساس موضوعات جشنواره اقدام به عکاسی می‌کنند و در نهایت بهترین‌ها انتخاب می‌شوند.
سروش نزديك به يك دهه هست كه به عنوان عکاس خبرگزاری فارس فعاليت مي كند و تا کنون جوایز زیادی از جشنواره‌های مختلف کسب کرده است.
قابل ذكر است این جشنواره امسال هم‌زمان با هفته نکوداشت تبریز، برگزار می‌شود و جوایز ویژه‌ای را به نام اساتید برجستهٔ این رسانه اختصاص داده است. جایزهٔ ویژهٔ دکتر هادی شفائیه بنیان‌گذار عکاسی آکادمیک ایران؛ جایزهٔ ویژهٔ اسماعیل عباسی به‌پاس نیم قرن معلمی، تألیف، ترجمه و برگزاری نمایشگاه‌ها و نقش تأثیرگذار ایشان در رویدادهای عکاسی کشور و جایزهٔ ویژهٔ هنرمند فقید زنده‌یاد خان‌علی صیامی تصویرگر طبیعت و فرهنگ بومی آذربایجان.
 
راه‌یابی عکاس لرستانی به جشنواره ملی عکس فیروزه


ر - ج

دیدگاه‌ها  

#1 احمدي/پلدختر 1393-06-15 10:02
باسلام
ازخداوندبزرگ براي اين هنرمند سرشناس و موفق هم استاني آرزوي كسب رتبه هاي جهاني داريم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا