یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نخستین همایش علمی، جشنواره برترین‌ها، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های روابط عمومی در مدیریت شهری كشور با معرفی برگزیدگان به پايان رسيد.

هرمز نصيري شهردار خرم آبادبه گزارش يافته‌، در مراسم اختتامیه این جشنواره که صبح روز جمعه 30 فروردين در تالار همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد و با حضور استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، مدیرکل روابط عمومی، امور بین‌الملل و امور مجلس سازمان شهرداری‌های کشور، اساتید علوم ارتباطات و بسیاری از شهرداران و مدیران روابط عمومی‌های شهرداری‌های کشور برگزار گردید، در بخش شهرداران برتر، هرمز نصیری شهردار خرم‌آباد موفق به کسب عنوان شهردار برتر و تندیس زرین  شد.

علاوه بر نصيري از شهرداران مشهد، رشت، اراك، سبزوار، قم و تبريز نيز تقدير شد.

همچنین در بخش اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی، سعید سروش از روابط عمومي شهرداری خرم‌آباد موفق به کسب عنوان برتر و تندیس ویژه سازمان شهرداری‌های کشور شد. در اين بخش مديران كل روابط عمومي شهرداري شهرهاي مشهد، قم، اوشان فشم، لواسان، حميديه، زنجان، رشت، ماهشهر، اراك، لاهيجان، بيرجند، سبزوار، اهواز، بهارستان، سنندج، بجنورد، اردكان و مرند نيز تقدير شدند.

بر پایه این گزارش، در بخش نمایشگاهی نیز غرفه شهرداری خرم‌آباد به عنوان غرفه برتر و ممتاز انتخاب شد. در اين مراسم، غرفه شهرداري اراك به عنوان برترين غرفه و غرفه‌هاي بيرجند، مشهد، رشت، ماهشهر، سبزوار و تبريز و غرفه سازمان همياري‌ها و دهياري‌هاي چهارمحال و بختياري نيز به همراه غرفه خرم‌آباد به عنوان غرفه‌هاي برتر شهرهاي كشور معرفي و تقدير شدند.

شهرداري خرم آباد

شهرداري خرم آباد

دیدگاه‌ها  

#1 محسن شیعه پور 1392-01-31 00:24
واقعا تیم جناب نصیری حقشون بود.........خدا بهشون قوت بده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا