یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سلسله نشست‌های تخصصی بنیاد ایران‌شناسی شعبه لرستان در سال ۱۴۰۳ با همکاری شهرداری خرم آباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار خواهد شد.
به گزارش یافته، مجتبی رومانی رئیس بنیاد ایران‌شناسی شعبه لرستان در تشریح این خبر اظهار داشت: طی هماهنگی بعمل آمده با شهرداری خرم آباد نشست‌های تخصصی با محوریت لرستان‌شناسی و لرستان پژوهی در زمینه ادبیات و فرهنگ بومی، تاریخ، باستان‌شناسی، هنر و معماری، معرفی مفاخر و مشاهیر، جامعه شناختی و مردم‌شناسی و موضوعات دیگر در روز‌های زوج از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در سالن شهرداری خرم آباد برگزار خواهد شد.
رومانی افزود: رویکرد این نشست‌ها آموزشی و پژوهشی بوده و اهداف از تشکیل این نشست‌ها گسترش فرهنگ غنی ایران زمین بویژه کهن دیار لرستان، شناسایی و‌شناساندن ظرفیت‌های استان در زمینه‌های مختلف، معرفی مفاخر و مشاهیر لرستان، آگاهی بخشی به جامعه، هم افزایی و انتقال دانش و تجربه می‌باشد.
وی عنوان نمود نشست گروه شعر معاصر شنبه‌ها و نشست گروه شاهنامه خوانی و ادبیات بومی دوشنبه‌ها و نشست گروه تاریخ و باستان‌شناسی چهارشنبه‌های هر هفته از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در سالن شهرداری خرم آباد برگزار می‌شود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 دانشجو 1403-02-04 12:19
همش شده شاهنامه خوانی
در شاهنامه بیش از هزار بار واژه نژاد آمده است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا