یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون صنایع‌دستی استان لرستان با اعلام این خبر گفت: مدیر مدرسه برکت روستای آب باریک شهرستان الیگودرز لرستان در ابتکار جدید، اقدام به آموزش صنایع‌دستی به دانش آموزان این مدرسه کرده است.

 به گزارش یافته به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عباس حمزه‌ای روز یکشنبه ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۲ با اشاره به نهادینه شدن آموزش صنایع‌دستی در برخی نقاط استان، اظهار کرد: در برخی از مناطق روستایی و عشایر استان، آموزش صنایع‌دستی بصورت خانوادگی و گروهی انجام می شود که این کار موجب تحول اقتصادی در این مناطق را ایجاد کرده است
معاون صنایع‌دستی استان لرستان افزود: در این راستا، آقای ابراهیم دهقان، مدیر مدرسه برکت روستای آب باریک شهرستان الیگودرز، در اقدامی ابتکاری، صنایع‌دستی محلی نظیر رشته‌های قلاب‎بافی، گلیم‌بافی، سبد بافی و گیوه‌بافی را به صورت رایگان به دانش آموزان آموزش داده است.
او تصریح کرد: این اقدام معلم الیگودرزی باعث ایجاد فرصت مهارت‌آموزی برای دانش آموزان در جهت ساختن آینده‌ای بهتر برای آنان شده و علاوه بر آموزش هنر، برای کودکان ارزش‌آفرینی کرده است.
حمزه‌ای افزود: تولیدات هنری دانش آموزان توسط معلم یاد شده در بازارهای شهرهای همجوار به فروش می‌رسد و از این طریق دانش‌آموزان به درآمد رسیده‌اند.
با حضور معاون صنایع‌دستی اداره کل و مدیران شهرستان الیگودرز، از ابتکار و اقدامات معلم هنرمند الیگودرزی تقدیر شد.
شهرستان الیگودرز در شرق استان لرستان و در مناطق کوهستانی این استان، در همجواری استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و اصفهان قرار دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 عباس طالبی پدر یکی دانش اموزان 1402-10-24 22:40
جناب آقای دهقان در روزهای اول شروع شدن این طرح من نیز یکی از مخالفان بودم
وقتی اشتیاق را در پسرم میبینم ونتیجه کارش را بارها برایتان آرزوی موفقیت کردم انشاالله این طرحها همه گیر شود ممنونم. مدیر جهادی. خدا قوت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا