یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس بنیاد ایران‌شناسی شعبه لرستان گفت: بنیاد و مرکز لرستان‌شناسی می‌توانند با انجام پژوهش‌های کاربردی، لرستان دیروز را به لرستان امروز و فردا پیوند دهند.

به گارش یافته، مجتبی رومانی در دیدار با علی نوری رئیس مرکز لرستان شتاسی دانشگاه لرستان که در محل دفتر شعبه برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر نوری در حوزه لرستان‌شناسی و لرستان پژوهی در دانشگاه لرستان اظهار داشت با توجه به اهداف این دو مرکز در راستای لرستان‌شناسی می‌توان برنامه مدونی تهیه و تدوین نمود که با هم افزایی و انجام فعالیت‌های مشترک از موازی کاری و دوباره کاری پرهیز نماییم.
وی در ادامه افزود: بنیاد و مرکز لرستان‌شناسی می‌توانند با انجام پژوهش‌های کاربردی، لرستان دیروز را به لرستان امروز و فردا پیوند دهند و برای محققان و پژوهشگران استان کانون علمی باشند.
 
رئیس مرکز لرستان پژوهی دانشگاه لرستان ضمن اظهاری خرسندی از احیاء بنیاد ایران‌شناسی شعبه لرستان، عنوان کرد: مرکز لرستان پژوهی دانشگاه لرستان یک سال و‌اندی است که فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و طی این مدت چندین همایش در سطح ملی و استانی برگزار کرده و چند جلد کتاب نیز چاپ کرده است.
علی نوری نیز ضمن استقبال ازتدوین برنامه‌های مشترک افزود در حال حاضر این مراکز در استان به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند؛ لذا لازم است با تلاش و همفکری، ضمن معرفی این دو مرکز به هم استانی‌های عزیز، از توان دستگاه‌های اجرایی استان جهت‌شناساندن ظرفیت‌های تاریخی، باستانی، طبیعی، اقلیمی و انسانی استان لرستان استفاده کنیم و در راستای انجام طرح‌های پژوهشی کاربردی و ضروری، گام‌های مؤثری برداریم.
در این نشست، تدوین اولویت‌ها و سپس انجام طرح‌های پژوهشی کاربردی در حوزه لرستان‌شناسی، تشکیل بانک‌های اطلاعاتی و برگزاری نشست‌ها و همایش‌های ضروری، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.




دیدگاه‌ها  

#1 دانشجو 1402-09-17 17:02
حالا مرکز لرستان شناسی چه امکاناتی دارد چنتا کتاب گذاشتن تو طبقه سوم بخش مرجع میگن این مرکز لرستان شناسی است تا حالا هیچ قدم مثبتی برنداشتند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا