یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مجوز تأسیس و راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسی دانشجویان بین‌الملل (غیرایرانی) دانشگاه لرستان از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر غلام حسین حسینی، مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: «خوشبختانه بعد از حدود یک سال پیگیری و تلاش مستمر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان که همراه با حمایت رئیس محترم دانشگاه بود سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تقاضای تأسیس و راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرایرانی (آزفا) دانشگاه لرستان، موافقت کرد».
دکتر حسینی تشریح کرد: «با راه‌اندازی این مرکز، از این به بعد، نیاز به اعزام دانشجویان بین‌الملل (غیرایرانی) دانشگاه لرستان برای فراگیری زبان فارسی به دانشگاه‌های سایر استان‌ها نیست و این دانشجویان در مرکز آزفای دانشگاه لرستان، زبان فارسی را خواهند آموخت».
وی اظهار داشت: «ایجاد این مرکز باعث ارتقای جایگاه بین‌المللی دانشگاه لرستان خواهد شد».
مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان به این موضوع اشاره کرد که راه‌اندازی این مرکز باعث اشتغالزایی برای چند نفر از دانش آموختگان زبان و ادبیات فارسی نیز می‌شود.
دکتر غلام حسین حسینی، بیان کرد: «همچنین، راه‌اندازی باعث تقویت درآمدزایی دانشگاه لرستان می‌شود».

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1402-09-02 10:24
یافته عزیز لطفاً پیگیری کنید که دانشگاه لرستان با فزایش ظرفیت پزشک و پرستار و در کل تمام رشته های پزشکی کمبودهای پزشکی در لرستان رو جبران کند با افزایش سن مردم ایران هر روز بیشتر و بیشتر دچار کمبود گرایش های پزشکی میشویم. یا علی.
نقل قول کردن
#2 شهروند 1402-09-02 13:16
چرا دانشکده هنر و معماری و دانشکده معدن در دانشگاه لرستان تاسیس نمیشوند؟
نقل قول کردن
#3 Khorramabadi 1402-09-02 13:39
الهی شگر، مشکل معیست کشور با راه انداری مرکز آموزش فارسیربرای دانشجویان غیر ایرانی حل شد
نقل قول کردن
#4 حسین 1402-09-02 18:13
دانشکده زبان های خارجی تاسیس شود چون لرستان در آینده قطب گردشگری میشود.تاسیس دانشگاه صنعتی دانشگاه هنر رشته های مهندسی نفت ومهندسی معدن مهندسی راه آهن رشته باستان شناسی دانشکده تربیت بدنی و......
نقل قول کردن
#5 دانشجو 1402-09-03 13:59
بیایید از بودجه دولتی استفاده کنید و کلنگ دانشگاه علوم صنعتی را بزنید الان اراک و همدان و کرمانشاه و دزفول و اصفهان و اهواز دانشگاه علوم صنعتی دارند بجز استان لرستان. لطفا نمایندگان و مسئولان استان بفکر تاسیس دانشگاه علوم صنعتی باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا