یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اهالی و متولیان فرهنگ لرستان با برگزاری مراسم جشن تولد ۷۷ سالگی «سیدیدالله ستوده»، از این پیشکسوت نشر لرستان قدردانی کردند.
به گزارش یافته، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم ضمن گرامی‌داشت هفته کتاب و کتابخوانی با اشاره به بازدید روز نخست هفته کتاب خود از محل انتشارات شاپورخواست گفت: در این بازدید متوجه شدیم که سالروز تولد آقای ستوده، پیشکسوت حوزه نشر، سی‌ام آبان است و تصمیم بر این شد که در این تاریخ مراسمی را به منظور تجلیل از بزرگ‌مردی که حق بزرگی بر گردن نشر استان و کشور دارد برگزار کنیم.
اعظم روانشاد با اشاره به اینکه «سیدیدالله ستوده» شاگردان زیادی را پرورش داده و سال‌های بسیاری است که با خدماتشان آشنا هستیم افزود: مدیر انتشارات شاپورخواست با تعصب و دغدغه سال‌های عمرشان را در حوزه خدمت به چاپ و نشر لرستان گذرانده و بر ما خادمان فرهنگ واجب است که از خدماتشان تجلیل کنیم.
 
تجلیل از مفاخر و پیشکسوتان احترام به خودمان است
سیدسجاد راستخانه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان نیز در این مراسم با بیان اینکه علم، دانش و آگاهی امروزه مهمترین گنجی است که به آن نیاز داریم، افزود: تقدیر و تشکر از پیشکسوتانی که سال‌های عمرشان را در این عرصه گذاشتند و زحمات و تلاش‌های بسیاری را متقبل شدند و برای استان ما افتخار هستند، احترام به خودمان، آیندگان و کسانی است که به تازگی کار را شروع کردند و تکرار این اتفاق‌ها رسم خوبی است که در استان باید رقم بخورد.
 
استاد ستوده مایه خیر و برکت برای نشر لرستان است
در بخش دیگری از این مراسم عطا حسن‌پور، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان ضمن تبریک زادروز استاد یدالله ستوده و تشکر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: حضور استاد ستوده مایه خیر و برکت برای نشر است که پرچم نشر را همواره بالا نگه دارد و امیدواریم با حمایت‌های مادی و معنوی که از ناشران صورت می‌گیرد چشمه نشر در این استان هیچ وقت خشکیده نشود.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1402-09-01 14:24
خدا این سید گرامی را حفظ کند. خسته نباشید میگم به سید عزیز
نقل قول کردن
#2 شهروند 1402-09-01 14:26
نچرال کتابخانه مرکزی خرم‌آباد روزهای بارانی تعطیله؟ بعد لطفا کتاب‌هایی که می‌برند رو، اعضا کتابخانه سالم و به موقع برگردانند دیروز رفتم، خانم دانشجویی چنتا کتاب را امانت گرفته و داده دوستش اونم برده ...!!! انصافا رعایت کنید اینها بیت‌المال است
نقل قول کردن
#3 دانشجو 1402-09-03 14:00
انتشارات شاپورخواست کتاب نقشه‌های تاریخی لرستان را چاپ کند
نقل قول کردن
#4 زهرا حاجی ستوده 1402-09-25 00:22
با سلام و درود به استاد ستوده گرامی بنده در سال ۵۹-۶۰ از دانش اموزان شما بودم و افتخار شاگردی شما را داشتم خوشحالم از فرصت بدست اماده در جهت عرض احترام و سپاس و ارادت پاینده و پیروز باشید
نقل قول کردن
#5 R.shahipour 1402-11-10 20:39
متشکرم از این حرکت زیبا. هیچ کس لایق تر از استاد ستوده وجود نداره که لایق تمام محبت هاست. و دارای همه موهبت ها. که کار ما را هم با صبر و حوصله بی پایانش به اتمام رسوند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا