یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد لرستان از برگزاری سومین نمایشگاه کتاب خرم‌آباد در سال جاری خبر داد.
به گزارش رو دوشنبه یافته،«اعظم روانشاد» با بیان اینکه توسعه فرهنگ کتابخوانی و حمایت از ناشران به عنوان یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی در سبد اقدامات فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد لرستان قرار دارد، افزود: این نمایشگاه به مدت یکماه از ۱۴ مرداد تا ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ در محل مجتمع فرهنگی ارشاد خرم‌آباد، دایر می‌باشد.
وی ادامه داد: این نمایشگاه سومین نمایشگاه کتاب استان در سال جاری می‌باشد و کتاب‌های این نمایشگاه شامل موضوعات علوم قرآنی و مذهبی، روانشناسی، ادبیات و شعر، داستان، رمان، زبان‌های خارجه، روانشناسی کودک، داستان‌های کمیک «طنز» و... می‌باشد.
معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه اینکه ۲ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه، نمایش داده می‌شود، اضافه کرد: در مجموع ۴۰ هزار جلد کتاب در این نمایشگاه جهت بازدید عموم در این نمایشگاه، وجود دارد.
روانشاد اظهار کرد: در بخش‌های دیگری از این نمایشگاه کتاب‌های نفیس، کتاب‌ها و آثار مربوط به دفاع مقدس، شهدا و جانبازان و... نمایش داده می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه از مدارکی مانند شناسنامه، کارت ملی شهدا و جانبازان و سردار سلیمانی و... رونمایی می‌شود.
روانشاد گفت: این نمایشگاه با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد برگزار می‌شود.



دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-05-09 13:47
کتابخانه مرکزی خرم‌آباد فقط یک طبقه است و از سال ۱۳۸۴ تاکنون هنوز درست نشده لطفا تکمیل شود و با آزمون نیروی کتابدار باسواد استخدام کنند
نقل قول کردن
#2 شهروند 1402-05-09 17:21
چرا کتابهای علمی و کنکوری و کمک درسی نمی اورند؟در شرایط فعلی خانواده ها از هزینه های سرسام اور این کتابها شاکی هستند و نیاز هست این نوع کتابها با تخفیف عرضه شوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا