یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وزیر علوم (دکتر زلفی‌گل) از مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه لرستان (دکتر مهرداد)، به‌خاطر قرارگرفتن نام این دانشگاه در جمع دانشگاه‌های پیشرو کشور در اتصال به پنجره واحد خدمات «دولت هوشمند» تجلیل کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نخستین همایش مدیران فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و مدیران مراکز آپای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور که روز دوشنبه، 29 خردادماه در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد از دانشگاه‌های پیشرو کشور که به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند (دولت الکترونیک) متصل شدند از جمله دانشگاه لرستان، تجلیل کرد.
در این همایش، دکتر وحید مهرداد، مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه لرستان نیز از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، تجلیل شد و لوح تقدیر خویش را از وزیر علوم، دریافت کرد.
در همین رابطه، دکتر وحید مهرداد، مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: «در نخستین همایش مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه‌های کشور فضای خوبی برای تبادل نظر درباره ارتقای زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی فراهم شد».
دکتر مهرداد، تشریح کرد: « تلاش این است که با همگرایی دانشگاه‌ها و استفاده از تجربیات یکدیگر، نقاط ضعف موجود دانشگاه‌ها رفع شود».
وی افزود: «در این همایش بر روی آموزش عالی هوشمند تأکید شد و کوشش این است که دانشگاه‌ها در این مسیر قرار گیرند و زیرساخت‌های فعلی را به سرعت ارتقاء دهند یا به‌روزرسانی کنند».
مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه لرستان تصریح کرد: «رویکرد وزارت علوم آن است که آموزش و پژوهش در نظام آموزش عالی کشور به‌سوی آموزش هوشمند برود که اتصال به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند بخشی از این هدف مهم است».
دکتر وحید مهرداد، اظهار داشت: «در همایش مذکور، نشست‌های امنیت شبکه هم برگزار شدند که نتایج عینی مثبت و سازنده‌ای برای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور خواهد داشت».
دکتر مهرداد، بیان کرد: «از دیگر مباحث مهم موضوع هوش مصنوعی است که در سیستم آموزش عالی بایستی تقویت شود».
مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه لرستان تصریح کرد: «اگر دانشگاه‌ها نتوانند متناسب با شرایط روز تکنولوژیک دنیا، خود را با موضوعات مهم آموزش هوشمند و هوش مصنوعی، سازگار کنند از قافله پیشرفت علم و دانش در جهان امروز، عقب می‌مانند».

دیدگاه‌ها  

#1 دانشجو 1402-03-31 16:50
الان تمام شهرهای اراک و همدان و کرمانشاه و اصفهان و دزفول و بهبهان دانشگاه علوم صنعتی دارند بجز لرستان و وزارت علوم کمک کند تا استان لرستان هم صاحب دانشگاه علوم صنعتی شود
نقل قول کردن
#2 خرم‌آبادی 1402-03-31 20:26
دانشکده معدن و پژوهشکده سنگ شناسی در دانشگاه لرستان تاسیس شود همچنین بفکر ساخت دانشکده علوم تربیت بدنی و ورزش باشند
نقل قول کردن
#3 شهروند 1402-04-01 10:59
به نقل از دانشجو:
الان تمام شهرهای اراک و همدان و کرمانشاه و اصفهان و دزفول و بهبهان دانشگاه علوم صنعتی دارند بجز لرستان و وزارت علوم کمک کند تا استان لرستان هم صاحب دانشگاه علوم صنعتی شود
احسنت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا