یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عصر شنبه 29 بهمن جلسه آخرین وضعیت تایید ضوابط و صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان لرستان در ارتباط تصویری با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان بررسی شد.
مدیر کل آموزش و پرورش در این جلسه با تبریک مبعث پیامبر اسلام (ص)  و قدردانی از زحمات همکارانی که در این سه روز تعطیل بصورت شبانه روزی  و کار جهادی پیگیر صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان بودند گفت : با توجه به برخی خطاهای سیستمی و مشکل کسر ساعت موظف ولی خوشبختانه تا ساعت ۱۸ امروز بطور میانگین ۸۴ درصد فرهنگیان استان تایید ضوابط و صدور احکام آنها انجام گرفته است.
رضا عزتی با بیان اینکه تا ساعت برگزاری جلسه از ۲۷ هزار  فرهنگی استان بیش از ۲۳ هزار تایید ضوابط  و صدور احکام انجام گرفته است افزود : آموزش و پرورش بروجرد و ازنا با بیش از ۹۳ درصد تایید ضوابط و صدور احکام در بین شهرستانهای استان و اشترینان و کاکاوند با ۹۹ درصد در بین بخش های استان پیشرو هستند که جای تقدیر دارد .
وی تصریح کرد : مناطقی هم که  عملکرد مناسبی در این  زمینه نداشتند با اعزام کارشناسان از اداره کل به دنبال رفع نواقص و تسریع  در رتبه بندی فرهنگیان هستیم
پیش بینی می شود با تصمیماتی که مدیر کل آموزش و پرورش استان اتخاذ کردند تا فردا تایید ضوابط و صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان لرستان به پایان برسد.
گفتنی است در سه روز تعطیل حدود ۱۰۰ نفر از کارکنان اداری و ستادی  آموزش و پرورش در سطح استان برای تایید ضوابط و صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان مشغول به فعالیت هستند .
 
خبر: امین آقامیرزایی

دیدگاه‌ها  

#1 م 1401-11-30 14:49
الان برای صدور حکمی که دو سال طول کشیده ، صغیر و کبیر در کل کهکشان راه شیری از روندش خبردار شدن ، ارزش مبلغ افزایشش با سونامی تورم یک سوم شده تشکر کنیم؟
نقل قول کردن
#2 چگنی 1401-11-30 19:58
معلمان بالای ۳۰ سال خدمت بازنشسته شوند و برحسب آزمون استخدامی معلم جدید استخدام شود
نقل قول کردن
#3 د 1401-11-30 20:03
هنوز شلم شوربای رتبه بندی با عدم تخصیص اعتبار سازمان برنامه و عدم مهارت آموزش و پرورش تکمیل نشده است. چرا سی سال سابقه رتبه اش دو ولی ده سال سابقه رتبه سه است چرا ادارات پاسخگوی معلمان در بحث رتبه بندی نیستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا