یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فهرست نشریات و خبرگزاری‌های رسمی و دارای مجوز لرستان در تارنمای پایگاه خبری یافته بروزآوری شد.

به گزارش یافته برابر آخرین آمار منتشر شده در تارنمای معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، تا پایان شهریور ۱۴۰۱ مجموعا ۲۵۶ مجوز برای فعالیت رسانه‌ای در لرستان صادر شده است.
بر این اساس در لرستان یک روزنامه، ۵۰ هفته نامه، ۲۱ دوهفته نامه، ۲۳ ماهنامه، ۷ فصل نامه، ۱۲ دوفصلنامه و مجموعا ۱۱۴ نشریه چاپی، مجوز قعالیت دارند. هفته نامه (بامداد لرستان) با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی عزت‌الله چنگایی قدیمی‌ترین نشریه دارای مجوز در لرستان است که اردیبهشت ۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده است.
در حوزه پایگاه‌های خبری نیز تا کنون ۱۱۴ مجوز برای فعالیت در لرستان صادر شده است. (پایگاه خبری یافته) با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی عبدالرضا قاسمی اولین پایگاه خبری در لرستان است که آبان ۱۳۹۱ فعالیت خود را توسط رضا جایدری آغاز کرد.
در لرستان همچنین ۲۸ رسانه الکترونیک/ غیربرخط شامل ۴ دوهفته نامه/ ۷ ماهنامه/ ۱۲ فصلنامه و ۵دوفصلنامه مجوز فعالیت دارند. دوفصلنامه (مراقبت امروز) با صاحب امتیازی دانشگاه علوم پزشکی و مدیر مسوولی طاهره طولابی اولین رسانه الکترونیک/ غیربرخط در لرستان است که تیر ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد.

حدود ۲۰ نمایندگی خبرگزاری‌های سراسری در استان لرستان فعالبت دارند.

فهرست رسانه های داری مجوز تا تاريخ  1401/06/27
محل دفتر مركزي رسانه جمع کل چاپی  جمع (چاپی) الكترونيك - برخط جمع (برخط) الكترونيك -غیر برخط
روزنامه هفته نامه  دو هفته نامه  ماهنامه  فصلنامه  دو فصلنامه  خبرگزاری  پایگاه خبری  هفته نامه  ماهنامه فصلنامه  دو فصلنامه
لرستان 256 1 50 21 23 7 12 114   114 114 4 7 12 5



برای مشاهده آخرین فهرست نشریات و خبرگزاری‌های رسمی و دارای مجوز لرستان کلیک کنید/ 
فهرست نشريات و خبرگزاري‌هاي رسمي و داراي مجوز لرستان


خبر\ عبدالرضا قاسمی-  یافته

دیدگاه‌ها  

#1 محسن 1401-07-13 14:39
خدا قوت به تمام خادمین واقعی فرهنگ لرستان
نقل قول کردن
#2 حاج میرزا 1401-07-14 22:47
با کمال تاسف غیر از چند رسانه هیچکدام از این رسانه صدای واقعی مردم لرستان نیستند لرستان و مشکلاتش در کشور هم چنان گمنام است بیشتر این رسانه خبر ساز نیستند بلکه یک خبر را تکرار می کنند بیشتر این رسانه ها کارشناسان حرفه ای و آگاه در زمینه های سیاسی اقتصادی و اجتماعی فرهنگی ندارند که بتوانند مسایل را موشکافی کنند و راه حل و ایده بدهند و از همه مهمتر تر مطالبه گر باشند این رسانه ها بیشتر جنبه چشم و هم چشمی دارند و حالت طایفه گری دارند
نقل قول کردن
#3 رضا 1401-07-16 12:34
با احترام به سایر مطبوعات و رسانه های استان، اما هیچکدام به گرد پای پایگاه خبری یافته از تمام جهات نمیرسند.خسته نباشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا