یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: عوامل اجرایی ثبت نام باید شرایطی را فراهم کنند که اولیاء بدون دغدغه برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ دانش‌آموزان خود را ثبت نام کنند.
به گزارش یافته، رضا عزتی در جلسه توجیهی نظارت بر ثبت نام دانش‌آموزان که با ۱۰ خرداد ماه با حضور سرپرست آموزش و پرورش لرستان و بازرسان با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع در مدارس در هنگام ثبت نام یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش است به شاخص‌های ثبت نام در مدارس اشاره کرد و از بازرسان و ارزیابان آموزش و پرورش خواست که با دقت کامل بر نحوه ثبت نام نظارت کنند و بعد از هر بازدید گزارشی از مشکلات و نواقص را در جلسه‌ای با مدیران آموزش و پرورش مناطق و نواحی ارائه کنند و به رفع آن‌ها بپردازند.
مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان به شعار ثبت نام یعنی " ثبت نام مطلوب، نظارت همگانی، نصیب برابر آموزشی" اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان بدون لحاظ کردن شرط معدل و یا آزمون ورودی باید بتوانند در یک شرایط عادلانه در مدرسه محدوده جغرافیایی محل سکونت خود ثبت نام کنند.
عزتی از مداخله برخی کارشناسان یا افراد در ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس انتقاد کرد و گفت: ناظران به دقت این موضوع را در مدارس پیگیری کنند و در صورت مشاهده اعلام کنند تا با عوامل آن برخورد شود.
در ادامه جلسه، دبیر ستاد ثبت نام دانش‌آموزان آموزش و پرورش گفت: ثبت نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ باید بصورت حضوری در مدارس و با مسئولیت مدیر مدرسه در سامانه sida.medu.ir انجام شود.
حمید می‌رساکی به اهتمام و جدیت تیم ارزیابان آموزش و پرورش هم اشاره کرد و گفت: در نظارت‌ها به دنبال اجرای قانون و پیشگیری از تخلف هستیم و بدین منظور بیش از ۱۰ تیم ارزیابی در برنامه زمانبندی و مشخص شده تا پایان زمان ثبت نام بطور مستمر بر این موضوع در سطح استان نظارت خواهند کرد.
می‌رساکی افزود: در یافت هر گونه وجه به جز وجوه مربوط به بیمه حوادث دانش‌آموزی و کتب درسی ممنوع می‌باشد و شهریه‌های مصوب مدارس هیأت امنایی هم نباید در هنگام ثبت نام دریافت شود.


 
خبر:‌امین آقامیرزایی

دیدگاه‌ها  

#1 احمدرضا 1401-03-11 03:54
خداوکیلی یک بار برای همیشه قانونی بذارید که هیچ دانش آموزی نیاد مدارس مناطق دیگه ثبت نام کنه.چه معنی داره از روستای ... بیاد چهارراه فرهنگ ثبت نام کنه؟؟؟؟
یا از گلدشت خیابان ایران زمین بیاد پیش فرمانداری خرم آباد؟؟؟؟
اینا خودشون معظل ترافیکی هستن.
این همه راه بیای که چی بشه؟
مگه مدارس نزدیک خونه دانش آموز چه مشکلی دارن که اولیا اونجا ثبت نام نمیکنن دانش آموزان رو؟؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا