یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری کنکور، گفت: بخشی از دولت ستاد ملی کرونا را برای برگزاری کنکور تحت فشار قرار می‌دهد.
علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خانه ملت  تأکید کرد: در موضوع برگزاری کنکور، همانطور که مقام معظم رهبری در خصوص برپایی مراسم‌های مذهبی و عزاداری محرم نظر ستاد ملی کرونا را فصل الخطاب دانستند، باید اجازه داد ستاد ملی حرف آخر را بزند.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما شنیده‌ها حاکی از این است که بخشی از دولت به وزارت بهداشت و کارشناسان ستاد ملی کرونا برای برگزاری کنکور فشار آورده‌اند؛ در حالیکه باید اجازه داد این تصمیم سرنوشت ساز در یک فضای کارشناسی اتخاذ شود و نباید کارشناسان را تحت فشار داد.
سلیمی با اشاره به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون دکتری، افزود: در برگزاری این آزمون که با جمعیتی به مراتب کمتر برگزار شد، پروتکل‌های بهداشتی زیر سئوال رفت و نشان داد که سازمان سنجش قادر به برقراری تمامی پروتکل‌های پنجگانه کرونا در مراکز برگزاری آزمون نیست.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم نگران برگزاری آزمون کنکور هستند و وزارت علوم در برگزاری آزمون دکتری نیز نشان داد که رعایت پروتکل‌های بهداشتی با اما و اگر مواجه است./

دیدگاه‌ها  

#1 فرهنگی 1399-05-12 23:55
این همه فرصت هم عادلانه نیست والا حق ضایع کردن سالهای گذشته این همه فرصت نداشتن، امسال این همه فرصت!
نقل قول کردن
#2 امیر 1399-05-13 00:03
سود سالانه 8هزار میلیارد تومانی مافیای موسسات کنکور که نماینده مجلس اعلام کرد باعث چنین نفوذ و فشاری برای برگزاری کنکور مرگ شده
نقل قول کردن
#3 ناشناس 1399-05-13 07:35
یافته جان این هم لینک سخنان وزیر بهداشت که برعکس تیتر شما و مجلس هست (به نقل از سایت فارس)

نمکی: به تعویق انداختن کنکور کار درستی نیست/ آزمون دکترا با حداقل نقص برگزار شد

وزیر بهداشت گفت:با وجود احتمال سخت بودن شرایط فصل پاییز پس یا نباید کنکور سراسری را برگزار کنیم و یا به تعویق انداختن آن به امید روزهای بهتر، کار درستی نیست و باید آن را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در مورد کنکور دکترا چون تعداد داوطلبان کمتر از سراسری و کارشناسی ارشد بود، با دوستان اتمام حجت کردیم که اگر این آزمون درست و منطبق با پروتکل ها اجرا نشود از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، جلوگیری خواهیم کرد. آنچه که بررسی کردیم با حضور 540 ناظر بهداشتی در حوزه های امتحانی در کنکور دکترا، شاید تنها 7 تا 8 مورد مشاهده کردم که منطبق با پروتکل ها نبود و این خیلی ارزنده بود.
نقل قول کردن
#4 ناشناس 1399-05-13 07:37
لطفا منبع بر رو هم درجبفرمایید
ممنون
---------
یافته: در پارگراف آخر قید شده
نقل قول کردن
#5 شهروند 1399-05-13 14:58
اگر بتوان کل آموزش کشور را تعطیل کرد می توان کنکور را سال آینده برگزار کرد. ولی تکلیف پسران چه می شود که باید بروند خدمت سربازی؟ آیا شاگردان میتوانند یک سال دیگر استرس بکشند؟ واکسن که تا تابستان بعد نمیاد. جنبه های مختلف را باید سنجید. مافیای کنکور به خاطر ضعف سیستم آموزشی است. مافیای غیر انتفاعی را چکار کنیم. پول هنگفتی که به جیب میزنند و کیفیت آموزشی هم ندارند و با نمره بیست شاگرد را راضی نگه می دارند. کشور پر شده از مافیا. هر گروهی به یک مافیا حمله میکنند میبینی خودشون مافیای دیگر تشکیل دادن. خدایا به فریادمان برس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا