یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بیست و پنجم اسفندماه به مناسبت سالروز شهادت مهندس مهدی باکری - شهردار ارومیه و فرمانده دلاور لشگر 31 عاشورا - جمعی از مردم خرم‌آباد به صورت خودجوش از شهردار پرتلاش این شهر، تقدیر به عمل آوردند.

 به گزارش یافته، حدود 40 نفر از شهروندان خرم‌آبادی، تصمیم گرفتند که به صورت غافل‌گیرانه از هرمز(فرهاد) نصیری شهردار خرم‌آباد که ظرف 11 ماه حضورش در این مسند، مصدر خدمات شایانی بوده را به شهرداری کشانده و از وی تجلیل به عمل آورند.

شماری از بازاریان، کارمندان و بازنشستگان خرم‌آباد به اتفاق اعضای خانواده تصمیم می‌گیرند پس هماهنگی به عمل آمده با سید باقر آهوقلندری و سعید سروش مسوولان روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد، صبح روز جمعه، نصیری را بدون اطلاع به شهرداری بکشانند و با اهدا تاج گل، از او تشکر کنند.

ساعت 10 و 30 دقیقه صبح، شهردار خرم‌آباد بدون اطلاع از موضوع، توسط یکی از کارکنان شهرداری با این بهانه که مشکل مهمی پیش آمده وارد شهرداری شد. در پله‌های منتهی به محل برگزاری مراسم، پیرمردی زحمتکش او را فرا خواند و بر به خاطر تلاش‌هایش بر پیشانی شهردار بوسه‌ای خالصانه و عاشقانه زد.

شهردار پس از رویارویی با جمعی از شهروندان اندکی جا خورد، اما با توضیح کارکنان شهرداری، پس از اطلاع از موضوع، لبخند دلنشینی بر صورتش نقش بست و با یکایک حضار مصاحفه نمود.

سپس برخی از شهروندان ضمن ابراز مراتب سپاس و قدرانی از تلاش‌های نصیری و کارکنان شهرداری خرم آباد،  دغدغه‌های‌شان را در مورد شهر بیان کردند.

آن گاه نصیری با بیان این که اولین بار است که چنین غافل‌گیرانه مورد تقدیر قرار می‌گیرد، از کار نیک شهروندان خرم‌آبادی تشکر نمود و عنوان کرد که از این پس با روحیه بیش تری در خدمت به شهر و شهروندان قدم برمی‌دارد.

وی اظهار داشت: اگر تا کنون حدود 10 ساعت در شبانه روز تلاش داشته‌ایم، با این رفتار نیک شهروندان، باید آن را شبانه‌روزی کرده و خدمتی درخور شأن این مردم فهیم به آنان ارائه نماییم.

نصیری با اشاره به برنامه‌های ضربتی شهرداری برای زیباسازی شهر نظیر لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها که از پنج‌شنبه آغاز شده اظهار داشت: در سال 92 علاوه بر دائمی کردن آب دریاچه کیو قصد داریم طرح باغ پرندگان خرم‌آباد را در محل باغ بهشت خضر اجرایی کنیم.

وی از انجام مقدمات اولیه این طرح خبر داد و افزود: با مشاوران این طرح در شیراز رایزنی کرده‌ایم تا هر چه سریع‌تر این پروژه در خرم‌آباد به اجرا درآید.

در حاشیه:

* شماری از هنرمندان از جمله سید نوری موسوی(ممدجان) و افشین چگنی نیز در این مراسم حضور داشتند. از جماعت رسانه‌‌‌‌اي استان نیز کیانوش رستمی و حامد احمدی‌راد مدیران مسوول نشریات سیمره و روزنامه آفتاب لرستان و فرزاد پیرداده تهیه کننده برنامه "شب سپید" به همراه واحد خبر صدا و سیمای مرکز لرستان در این مراسم حضور یافتند.

* در پایان مراسم حضار به همراه شهرداری عکسی به یادگار عکس گرفتند. به دعوت شهردار، مردم برای صرف ناهار به هتل شهرداری دعوت شدند تا در آن جا نیز در مورد معضلات شهر و راه‌کارهای شهروندان گفت‌و‌گو نمایند.

* عزیز کشاورز نویسنده لرستانی زمانی که پشت تریبون قرار گرفت، به طنز مطالبی در مورد شهر بیان نمود که از آن جمله با اشاره به محل نامناسب قندفروش ها و کوپن فروش‌ها در بازار خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: هر گاه گذارم به این نقاط می‌افتد احساس می‌کنم در "قندهار" یا "کپنهاک" هستم! بیان این نکته جالب که باعث شد لبخند بر لب حضار بنشیند با قول مساعد شهردار مبنی بر ساماند‌‌‌هی این دو نقطه همراه بود.

* شهروندان از هر قشر و صنفی در این مراسم حضور داشتند. از  توکل ساکت معاون سابق استاندار خوزستان و باقر محمدي‌سپهوند معاون اسبق بانك كشاورزي استان گرفته تا شهرام کاظمی‌ذهابی هنرمند لرستاني و آذربانی نماینده كسبه و بازاريان و خانم‌ها طوسانیان و آتوسا رحمتی نماینده بانوان خرم‌آبادی که هر کدام برای دقایقی در این مراسم سخن‌رانی نمودند.

* مردم خرم‌آباد اميدوارند پس از سال‌ها علي‌محمد ساكي ديگري ظهور كند و اين شهر را از وضع كنوني نجات دهد. اميدواريم ساير مسوولان خرم‌آباد و لرستان نيز روي مردمي خود را نشان داده و با فعاليت جهادگونه، نام نيك خود را در تاريخ اين ديار جاودانه نمايند.
رضا جایدری / خرم‌آباد

 

دیدگاه‌ها  

#1 محسن شیعه پور 1392-01-18 11:55
با دیدن این خبر واقعا شوکه شدم............ باریکلا به مردم فهیم شهرم.....
الان دارم از شدت حسرت میمیرم که چرا از این کار قشنگ باخبر نشدم و سهمی توش نداشتم......... .حیف شد........دم همشون گرم.........
نقل قول کردن
#2 ساکی 1393-03-17 21:15
ای دل غافل !
یادم است شهردار كنوني در مراسم افتتاح پارک مفرغ ،گفتند ما نیازمند شهردای پرتوان تر از نصیری هستیم و وقتی مدیریت شهری در خرم آباد تغییر می کند که کسی قوی تر از نصیری بر این مسند بنشیند ! فک کنم منظورشون با خودشون بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا