یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آیین تجلیل از استاد عزیز بیرانوند پنجشنبه نهم آذرماه در خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش یافته، در ادامه‌ی تجلیل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از هنرمندان پیشکسوت استان، آیین تجلیل از استاد عزیز بیرانوند شاعر نام‌آشنای استان صبح پنجشنبه نهم آذرماه در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار شد.
از این مراسم استقبال خوبی از طرف مردم و هنردوستان به عمل نیامد، عدم استقبال از مراسم با واکنش مدیر کل ارشاد همراه شد.
حجت‌الاسلام حنان گفت: همیشه انتقادها نسبت به استقبال مردم از این برنامه‌ها وجود دارد و ما نیز این گله‌مندی را تکرار می‌کنیم.
عزیز بیرانوند متولد 1321 روستای دره بیداد در دامنه شمالی کوه گرّین است و مردم، او را بیشتر با دوبیتی‌ها، غزل‌ها و البته نجانب و مظلومیت ذاتی‌اش می‌شناسند.
شایان ذکر است بیرانوند چندی پیش، به دلیل وجود تومور در مثانه و نارسایی کلیه تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.
 
حواشی:
*قرار بود که در این مراسم از یوسفعلی میرشکاک هم تقدیر شود؛ وی به دلیل بیماری آنفلوآنزا نتوانست در مراسم حاضر شود.

*در بخش دیگری از این مراسم استاد عزیز بیرانوند روی صحنه حاضر شد و به خوانش شعر پرداخت و مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفت .

*محمد بیرانوندی، نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تشکر از برگزار کنندگان این مراسم ، گفت : شاعرانی همچون عزیز بیرانوند و یوسفعلی میر شکاک، معماران توسعه‌ی فرهنگی جامعه و توسعه فرهنگی زیر بنای سایر شاخصه‌های توسعه در جامعه است .

*در پایان این مراسم استاد عزیز بیرانوند و نماینده‌ی استاد یوسفعلی میر شکاک که به دلیل بیماری و کسالت در برنامه حضور نداشت، روی صحنه رفته و از طرف مدیر کل فرهنگ و ارشال اسلامی لرستان مورد تجلیل قرار گرفته و لوح، هدیه و تندیس خود را دریافت نمودند .

 
گرین خم منم، یخچال سردم              گرونه چوی دماون بار دردم
مگر الون بنین ار سر شترکو               که شاید هم ترازی بوو وه گردم

(عزیز بیرانوند)



 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1396-09-09 18:33
عزیز بیرانوند شعرهای ناب لکی دارد و ما او را دوست میداریم اطلاع رسانی ضعیف بود
نقل قول کردن
#2 حکمت 1396-09-09 22:26
خیلی ببخشید.من یک نفر هیچ بنری در میدانها شهر برای معرفی این مراسم ندیدم.در سایت‌هایک مجازی هم ندیدم.ضعف تبلیغات خودتان را اصلاح فرمایید وگرنه پرکرده آمفی تیاتر کار سختی نیست
نقل قول کردن
#3 محمد 1396-09-10 06:51
اطلاع رسانیی بسیار ضعیفی داشتید،من احساس میکنم گردانندگان این سایت یا لر نیستند و یا اگر هستند اصلا عرقی به این استان ندارند
نقل قول کردن
#4 همشهری 1396-09-10 10:05
به نقل از محمد:
اطلاع رسانیی بسیار ضعیفی داشتید،من احساس میکنم گردانندگان این سایت یا لر نیستند و یا اگر هستند اصلا عرقی به این استان ندارند


دوست گرامی. این موضوع چه ارتباطی به گردانندگان این سایت داره. اداره ارشاد باید از قبل اعلام میکرد. همچنین در سطح شهر بنر میزد.
مگه سایتهای خبری علم غیب دارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا