یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

روز گذشته پایگاه خبری یافته با انتشار مطلبی تحت عنوان "وقتی نمازخانه پارک، اغذیه‌فروشی می‌شود!"؛ به این موضوع پرداخت که نمازخانه پارک الیگودرز به مغازه اغذیه‌فروشی تبدیل شده است.
در این مطلب، " عباس شاعلی" همکار این پایگاه خبری در شهرستان الیگودرز؛ نسبت به تبدیل نمازخانه به اغذیه‌فروشی اعتراض کرده و خواستار پاسخگویی مسوولان شهری در این خصوص شد.
اما امروز با گذشتن کمتر از 24 ساعت از انتشار این مطلب، از الیگودرز خبر خوبی رسید و تصاویر دریافتی حاکی است که با اقدام عاجل توسط " ستاد اقامه نماز استان لرستان با پیگیری کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان و دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان الیگودرز" نمازخانه پارک این شهرستان از غرفه اغذیه‌فروشی جداسازی شده و این مکان مقدس بازسازی گردیده است.
پایگاه خبری یافته با ذکر این آیه شریفه در قرآن کریم که مى‌فرماید: (…وَالَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِالاْخِرَهِ یُؤْمِنُونَ بِهِ وَهُمْ عَلَى صَلاَتِهِمْ یُحَافِظُونَ)؛ … آن‌ها که به آخرت ایمان دارند به آن (قرآن) ایمان مى‌آورند و مراقب نمازهاى خویش مى‌باشند؛ از اقدام فوری و شایسته ستاد اقامه نماز استان و شهرستان الیگودرز تشکر و قدردانی می‌نماید.

تصاویر نمازخانه پارک الیگودرز چند ساعت بعد از درج در پایگاه خبری یافته


تصاویر اولیه نمازخانه قبل از بازسازی




نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا