یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

متأسفانه در لرستان و الیگودرز انعکاس مشکلات که بر آمده از خواسته‌ها و مطالبات مردم می‌باشد از یک‌سو و برخورد غیرمنطقی و احساسی و فرار از پاسخگویی برخی مسؤولین در مقابل انتقادات مطرح‌شده از سوی دیگر فرهنگ پرسشگری و پاسخگویی را با خلل جدی مواجه نموده است و باعث شده که خواسته‌های به‌حق شهروندان در سایه این روال نا زیبا رنگ ببازد.
متأسفانه برخی مسؤولین ما نمی‌خواهند باور نمایند که رسانه‌ها چشم بینای جامعه هستند و بعنوان نماینده افکار عمومی وظیفه دارند خواست مردم را به اطلاع مسوولین برسانند و فلسفه مدیریت هم خارج از پشت‌میزنشینی و دل‌بستگی به مناصب زودگذر، پاسخگویی و رفع نقایص است و متأسفانه بعضاً مشاهده می‌شود که مسؤولین بجای بهره‌گیری از انتقادات که صرفاً جنبه آگاهی بخشی دارند خود را به‌گونه‌ای محق می‌دانند که پاسخ منتقدان را با الفاظ نادرستی نظیر تخریب‌گر و مخالف توسعه و ... می‌دهند و از طرفی دیگر مردم به‌عنوان صاحبان اصلی شهر نیز حق‌وحقوقی دارند که یکی از آن‌ها مطالبه گری و پرسشگری هست و رسانه‌ها نیز هیچ مصلحتی بالاتر از خیر و صلاح مردم در انعکاس دردهای محرومیت نمی‌بینند.
و اما قصه امروز...
 شب گذشته قصد نمودیم ساعتی استراحت و بهره‌مندی از هوای پاک طبیعت شهری را در پارک شهروند سپری نماییم.
مکانی که به‌عنوان اندک داشته‌های این شهر نه‌تنها برای شهروندان بلکه وظیفه بیتوته مسافران را هم بدوش می‌کشد،
از وضعیت سرویس‌های بهداشتی و وجود زباله در محوطه پارک هیچ نمی‌گوییم که تکرار مکررات است، اما آنچه خودنمایی می‌کرد تابلوی نمازخانه پارک شهروند بود که مسافران آستین بالا زده را به سمت خود فرا می‌خواند، اما متأسفانه تنها مکانی که وجود خارجی نداشت نمازخانه و یا محلی برای ادای این فریضه الهی بود!
پیمانکار پارک شهروند برای کسب در آمد بیشتر حتی نمازخانه را هم به مغازه اغذیه‌فروشی تبدیل نموده و از نمازخانه تنها تابلویی بجا مانده است.
حال باید پرسید، آقایان و خانم‌های گران‌قدر عضو شورای شهر و شهردار محترم اگر پرسش‌های ما را با درست پاسخ می‌دهید، لطفاً بفرمایید؛
میزان قرارداد پیمانکار پارک شهروند چه میزان است و انجام چه تعهداتی به عهده وی می‌باشد و آیا نظارتی در این خصوص صورت گرفته است؟!
 به‌راستی مسافران با دیدن وضعیت پارک شهروند در رابطه با فرهنگ و مردم این شهر چه اندیشه می‌نمایند و آیا برای ورود به مرکز شهر رغبتی از خود نشان می‌دهند؟! به نظر شما مسافران با مشاهده وضعیت نمازخانه پارک یک شهر در رابطه با تدین و تفکرات مذهبی مردم ولایتمدار این دیار چه اندیشه خواهند نمود؟!
بی‌شک جذب سرمایه‌گذار و گردشگر و توریست تنها در حیطه اختیارات یک نهاد نیست، در این رابطه شورای شهر چه اقداماتی برنامه‌ریزی نموده و یا اجرایی شده است؟!
وقتی محرومیت و جداول و آسفالت و فضای سبز و پارک و دیگر امکانات را مشاهده می‌کنیم و داشته‌های الیگودرز را با شهری کوچک‌تر مقایسه می‌کنیم به هر دلیل دچار درجا زدن شده‌ایم. اما اگر بگوییم مردم الیگودرز نجیب‌ترین و قانع‌ترین مردم هستند بیراه نگفته‌ایم و گواه اکثر مسؤولین بومی و غیربومی دلیلی بر این مدعاست و شاید همین نجابت و قناعت ایشان باعث شده مطالبات آن‌ها کم‌رنگ و بی‌پاسخ بماند، اما آیا سزاوار است در مقابل این‌همه محرومیت به جهت کم‌توجهی به اندک داشته‌هایشان شرمنده مسافران شوند؟!
دوستان عزیز شما که با رای و نظر مردم بر این میز و منصب رسیده‌اید لازم است به خواست آن‌ها توجه نموده و تا آخرین لحظه مسئولیت خود از مشکلات شهر غافل نشوید تا گمان نکنند تلاشتان در قبل از انتخابات صرفاً برای جلب رأی و نظر مردم بود و امروز این تلاش بکار نخواهد آمد و یقین بدانید مردم ما حافظه خوبی دارند و ۴ سال دیگر امروز را به یاد خواهند آورد.
منتظر پاسخ شورای شهر می‌مانیم...


عباس شاه علی
 

دیدگاه‌ها  

#1 سعید 1396-04-21 10:16
تو استان ما هیچی سر جاش نیست . سربازخونه به اون قدیمی و مهمیرو باشگاه بدنسازی میکنن این که دیگه هیچی نیست !!
نقل قول کردن
#2 استاددانشگاه ساکن گلدشت 1396-04-21 10:23
رسانه های ماهم هیچوقت مشکلات اصلی مردم رابرای اذهان عمومی چاپ نکردندمثلآ3سالی است که استانداری وشهرداری نسبت به تخریب سه راهی گلدشت بی تفاوتند
نقل قول کردن
#3 محمود 1396-04-21 12:07
اعضای شوراها چون رای نیاوردن شهر را به حال خود رها کرده اند
نقل قول کردن
#4 صدیقه سلیمانی 1396-04-22 10:47
وقتی برخی مدیریت و تعهد در قبال آن را با ریاست و بدست اوردن پست و مقام به هر قیمتی به جهت رسیدن به منافع خاص اشتباه می گیرن آیا پاسخگویی برا اونها معنایی داره ؟ اگر غیر از این بود این همه سینه چاک قبول مسئولیت وجود داشت ؟؟!!!!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا