یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حمایت انجمن موسیقی ایران و همت انجمن موسیقی لرستان هفته فیلم موسیقی نواحی ایران برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، رئیس انجمن موسیقی لرستان گفت: هم‌زمان با برگزاری دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران استان لرستان از تاریخ دهم تیرماه میزبان نمایش چهار فیلم مستند «جهله، به روایت کمانچه، نخل مهتاب و نغمه‌های حسینی» با موضوع موسیقی نواحی می‌باشند.
امین عباسیان اظهار داشت: بر اساس این گزارش پخش فیلم‌های مستند موسیقی نواحی با حمایت انجمن موسیقی ایران و با هماهنگی صورت گرفته با مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و به همت انجمن موسیقی استان لرستان هم‌زمان با افتتاح نمایشگاه عکس اساتید موسیقی آثار خانم فروغ بهمن پوردر نگارخانه سرو مجتمع فرهنگی ارشاد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: روز اول: فیلم مستند روایت کمانچه و جهله، روز دوم: نغمه‌های حسینی و نخل مهتاب، روز سوم: روایت کمانچه و یادواره سبزعلی درویشی به نمایش در خواهد آمد.
رئیس انجمن موسیقی لرستان توضیح داد: این فیلم‌ها در سه شهر تبریز، رشت و خرم‌آباد برای علاقه‌مندان دهم تیرماه هم‌زمان با دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به اکران در خواهد آمد.
امین عباسیان زمان بازدید از نمایشگاه را از ساعت 4 تا 8 عصر اعلام کرد.
خبر: زهره شرفی
 

دیدگاه‌ها  

#1 ارتش سبز لرستان 1396-04-07 05:35
چرا لرستان با این همه توانمندی در حوزه فرهنگ و هنر میزبان برنامه های دائمی و بین اللمی در این حوزه ها نیست.مسئولین تلاش بیشتری کنند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا