یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: نشریات استان از تعداد ۴۸ به ۱۲۵ نشریه افزایش‌یافته است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در خانه معلم خرم‌آباد برگزار شد، بابیان این مطلب اظهار داشت: هر چه تعداد نشریات یک استان بیشتر باشد به انتشار اخبار و اطلاعات استان کمک می‌کند چرا که مردم از اطلاعات و اخبار سیر نمی‌شود اما اگر در غیر این صورت باشد و مردم از خبر و اطلاعات سیر شوند رکود در جامعه حاکم می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: درست است که نشریات بیشتر باعث انتشار اخبار متنوع می‌شود اما باید دارای کیفیت هم باشند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه کتاب‌های به چاپ رسیده در سال ۹۲ تعداد ۷۲ عنوان بوده است، افزود: تعداد عنوانِ کتاب‌های چاپ‌شده در سال ۹۵ به تعداد 132 عنوان بوده است.
حجت‌الاسلام حنان همچنین بابیان اینکه وضعیت انتشارات فعال استان سیر صعودی مطلوبی داشته‌اند، افزود: تعداد این انتشارات از ۱۸ به ۳۰ عدد افزایش‌یافته است.
وی با اشاره به کانون‌های فرهنگی مساجد در سطح استان، اظهار داشت: این کانون‌ها در دولت تدبیر و امید از ۳۳۴ عدد به ۳۷۰ کانون افزایش‌یافته است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در ادامه یکی از اقدامات شاخص و مثبت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبدیل وضعیت تعداد ۸ نفر از کارکنان این اداره عنوان کرد و گفت: ۱۵ سال بود که تبدیل وضعیت این نیروها صورت نگرفته بود اما در این دولت به انجام رسید.
حجت‌الاسلام حنان در بخشی از سخنان خود با اشاره به تأسیس انجمن آثار فرهنگی مفاخر استان لرستان اظهار داشت: این انجمن با حمایت ویژه استاندار تأسیس شد که با حضور صاحب‌نظران و فعالان فرهنگی در حال فعالیت است.
وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات شاخص و مثبت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تشکیل مجدد خانه مطبوعات پس از تعطیلی دوساله است، افزود: در خانه مطبوعات لرستان اقدامات خوبی انجام‌ شده است، هر چند تصور نمی‌کنیم به اهدافمان رسیده‌ایم اما اقدامات انجام‌شده در این بخش مثبت بوده است و جای تقدیر دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به برگزاری کنسرت‌ها در سطح استان، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید تاکنون تعداد ۳۲۰ کنسرت بدون کمترین حاشیه در لرستان برگزار شده است.
حجت‌الاسلام حنان تصریح کرد: بهترین خواننده‌ها، ارکستر ملی کشور و... در لرستان بدون هیچ‌گونه مشکلی، کنسرت برگزار کرده‌اند.
وی همچنین گفت: مجوز کنسرت بانوان هم صادرشده است و در اردیبهشت‌ماه این کنسرت برگزار می‌سود.

*در حاشیه:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در سخنانی حاشیه‌ای اظهار داشت: تنها مدیر کل جمهوری اسلامی ایران هستم که یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرم.
حجت‌الاسلام حنان گفت: حقوق هیات علمی دانشگاه هم از وقتی مدیر کل شده‌ام قطع‌ شده است و در مرخصی بدون حقوق به سر می‌برم.
وی همچنین تأکید کرد: از زمانی که‌این سمت بر دوش من نهاده شد آن‌قدر که علیه من هجمه بود علیه رئیس‌جمهور نبود!
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اضافه کرد: همان‌طور که قول دادم برای ساز و آواز تا راز و نیاز برنامه داشتم و به آن عمل کردم.
حجت‌الاسلام حنان گفت: در سازوآواز رتبه اول شدیم و در راز و نیاز هم اول!
صدا و سیمای ما در لرستان این افتخار اداره کل ارشاد را منتشر و پخش نکرد!

مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 سجاد 1396-01-24 08:05
آفرین بر مرد پاک دست و انقلابی
نقل قول کردن
#2 بیژن 1396-01-24 08:07
واقعا زحماتش بی نظیر و ستودنی است.من به شخصه ازشون ممنونم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا