یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: برگزاری کنسرت‌های موسیقی در این شهرستان از مطالبات جدی جوانان و نوجوانان این خطه‌ی هنرمند خیز و فرهنگ دوست است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان در جریان جشن روز ملی هنرهای نمایشی در بروجرد، با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای بروجرد در زمینه‌ی موضوعات فرهنگی و هنری، گفت: اگر زمینه‌ی برگزاری کنسرت‌های موسیقی در این شهرستان فراهم نشود، متأسفانه جوانان و نوجوانان به سمت کنسرت‌های زیر زمین سوق داده می‌شود که این بسیار مخرب و خطرناک است.
وی افزود: باید با همکاری مسوولین شهرستان بروجرد، زمینه‌ی برگزاری این رویداد هنری در این شهرستان فراهم شود تا بتوان گامی مؤثر و مثبت در جهت تأمین مطالبات جوانان و نوجوانان برداشت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان ساخت: در آینده‌ی نزدیک شاهد راه‌اندازی انجمن موسیقی بروجرد خواهیم بود تا از این طریق امکان برگزاری کنسرت‌های موسیقی سالم و اثرگذار که با حمایت و نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، باشیم.
جشن بزرگداشت روز ملی هنرهای نمایشی، بیستم فروردین ماه، همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی در بروجرد برگزار شد.

دیدگاه‌ها  

#1 شهرام 1396-01-21 10:26
وقتی یک مدیربه اصطلاح فرهنگی فرهنگ جوانان روفقط درکنسرت خلاصه کرده این میشه وضع جامعه ما.برای دین جوانان چکارکردی.درمقاب ل تهاجم فرهنگی چه دفاعی کردی.رفتی بین جون هاببینی چقدرسوال وشبهه دارن.هیچ می دونی زرتشت چقدرداره کارمی کنه تواین شهر.چقدربرای توسعه مکتب اهل بیت برنامه داری یابرنامه اجراکردی یافقط نگران کنسرت جون هایی.
نقل قول کردن
#2 شهروند 1 1396-01-21 13:09
سلام درخواست بحقی است
تشکر از آقای دکتر حنان
نقل قول کردن
#3 سربندی 1396-01-21 13:10
اشتغال، اشتغال، اشتغال!
فقط اشتغال و رهایی از بیکاری مطالبه من به عنوان یک جوان بروجردی است.
نقل قول کردن
#4 محمود 1396-01-22 10:39
آفرین شاگرد مکتب امام صادق!!!!!!!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا