یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی به دیدار فرمانده سابق لشگر 84 خرم‌آباد رفت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، روز گذشته محمد بیرانوندی به مناسبت ایام نوروز و تجلیل از خدمات سرهنگ بازنشسته اسکندر (عسگر) بیرانوند فرمانده سابق لشگر 84 خرم‌آباد به دیدار ایشان رفت.
 در این دیدار صمیمانه که بهرام بیرانوند فرزند ارشد سرهنگ حضور داشت، ملک نیازخان شیرخانی از فعالان اجتماعی، دکتر مسعود سپهوندی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامي واحد خرم‌آباد و حجت والیزاده فعال رسانه‌ای نیز نماینده خرم‌آباد را همراهی می‌کردند.
بیرانوند ضمن آرزوی سلامتی برای این فرمانده لرستاني، از رشادت‌های سرهنگ بیرانوند در زمان جنگ تحمیلی تمجید نمودند.
شیرخانی نیز به ذکر خاطراتی از سرهنگ پرداخت که اوایل دهه 60 بیش از یک سال فرمانده لشکر 84 لرستان بود.
در ادامه سرهنگ بیرانوند ضمن تشکر از حضور نماینده مردم خرم‌آباد و هیات همراه خاطرات بسیار دل‌نشین و زیبایی را در زمان حضورش در ارتش بیان نمود.
وی اظهار داشت: یک بار مقام معظم رهبری در جبهه خطاب به من گفت شنیده‌ام رادیو عراق اعلام کرده حاضر است همه گونه امکانات از جمله پول فراوان و مسکن مناسب و رفاه عالی به شما ارائه دهد، چرا حاضر به تسلیم شدن نبوده‌ای؟
سرهنگ در پاسخ به این سؤال رهبری، مشتی خاک از روی زمین برمی‌دارد و می‌گوید: من تمام دنیا را با این خاک معاوضه نمی‌کنم.
برای این افسر رشید ایران و این دلاور شجاع لرستانی که بارها با از خودگذشتگی حافظ این آب و خاک بوده آرزوی سلامتی و تن‌درستی داریم.
 
اعضای حاضر در عکس به ترتیب از راست: بهرام بیرانوند (فرزند سرهنگ)، محمد بیرانوندی، ملک‌نیاز‌خان شیرخانی، سرهنگ اسکندر بیرانوند، حجت والی‌زاده،  مسعود سپهوندی


مطلب مرتبط: خاطرات فرمانده لرستاني از دوران دفاع مقدس:
اولين يگاني كه وارد خاك عراق شد، لشكر 84 لرستان بود

دیدگاه‌ها  

#1 سیار 1396-01-11 15:31
سر کشی و احوال پرسی از عزیزان دفاع مقدس کار پسندیده ای است اما. دو شرط لازمه. گزینشی نباشه. و در محل کار دنباله رو آن ها باشیم.
نقل قول کردن
#2 عباس 1396-01-11 21:55
زنده باد تیمسار بیرانوند افتخار لرستان.
نوم نیک بیرانوند تاکی بمونه
عقابی چی اعظمی دش بکه لونه
یافته عزیز مطلب از دکتر مردمی زنده یاد هوشنگ اعظمی هم بنویس
نقل قول کردن
#3 معلم 1396-01-12 00:35
خواهی که نامت رود در جهان & مکن نام نیک بزرگان نهان.
تیمسار بیرانوند از شایستگان لرستان است که نقش بسزایی در دفاع از این اب و خاک داشته است و بر همه ماست که از افتخار افرینان خود تشکر کنیم و انها را سرمشق خود قرار دهیم
نقل قول کردن
#4 علی روشناس 1396-01-13 00:25
دلاور مرداتن ارتشی لرستان در سطح کشور نام اور بوده اند.از جمله سرهنگ شهید نقدی .سرهنگ شهید رستمی .سرهنگ کلانتر. وخیلیهای دیگر که باید از دلاورمردیهای انان نوشت اما نمیدانم چرا چنین نیست.
نقل قول کردن
#5 ایثارگر 1396-01-14 10:39
امروز ما مدیون رشادت و جانفشانی های این دلیرمردانیم که از جان خود گذشتند تا با آسودگی زنده بمانیم و به زندگی ادامه بدهیم خداوند روح شهدای عزیز و جانبازان و سایر عزیزانی که زنده هستند را از ما خشنود بفرماید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا