یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری انتخابات و معرفی اعضای جدید هیات امنای انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، ماشاالله بهاروند با اعلام این خبر، گفت: انتخابات هیات امنای انجمن هنرهای نمایشی استان در فضایی آرام و صمیمانه و با حضور ٩٦ نفر از هنرمندان ٢٢ گروه ثبت شده تئاتر استان لرستان در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار و اعضای اصلی و علی‌البدل این انجمن انتخاب و معرفی شدند.
وی افزود: در این انتخابات و از بین چهارده کاندیدای حاضر، فرزاد زیدی نژاد از خرم‌آباد با ٦٥، محسن لک از ازنا با ٦١، غلامرضا فرید از بروجرد با ٦٠، مسلم صالحی از سلسله با ٥٧ و علیرضا بیگلری از الیگودرز با ٤٩ رای به عنوان اعضای اصلی هیات امنای انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان معرفی شدند.
بهاروند ابراز داشت: همچنین فائزه خوانساری و محسن اکبری نیز با اخذ ٢٤ و ٢١ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل این انجمن انتخاب شدند.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: نمایندگان مرکز هنرهای نمایشی کشور بر صحت برگزاری این انتخابات نظارت داشته و اذعان داشتند که این رقابت در فضای کاملاً آرام، بدون تشنج و دوستانه برگزار شد.
ماشاالله بهاروند ادامه داد: منتخبان باید طی ١٠ روز آینده نسبت به برگزاری اولین جلسه‌ی هیات امنای انجمن هنرهای نمایشی استان اقدام و رئیس، نایب‌رئیس، خزانه‌دار، بازرس و روابط عمومی انجمن را معرفی نمایند.
وی در پایان تأکید کرد: ترکیب جدید هیات امنای انجمن هنرهای نمایشی استان که از هنرمندان شهرستان‌های مختلف استان تشکیل‌شده، نشان از تعامل خوب اعضای گروه‌های استقرار یافته‌ی تئاتر در استان است و می‌تواند در جهت تعالی و گسترش هنر نمایش در سراسر لرستان مفید و مؤثر واقع شود.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبری 1395-09-15 15:56
چرا خرم آباد هیچ فرهنگسرایی ندارد؟
چرا لرستان هیچ دانشگاه هنری ندارد؟
امیدوارم مسولان در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا