یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان بر ضرورت طراحی و نصب تندیس شهید بروجردی در شهرستان بروجرد تأکید کرد.
به گزارش مهر، هوشنگ بازوند صبح شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان در سخنانی با تاکید بر نصب یادمان و وصیت‌نامه شهدای استان در ورودی شهرهای لرستان اظهار داشت: همچنین باید با اقدامات لازم تابلوهایی آزادراه خرم‌آباد - پل زال که تصاویر شهدا بر روی آن‌ها نصب شده مورد بازسازی مجدد قرار گیرند.
وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر نصب تندیس یا مجسمه یکی از شهدای شاخص لرستان در محل ورودی شهر خرم‌آباد گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت المان یا تندیس یکی شهدای شاخص روحانی یا سرداران شهید استان در محل ورودی شهر خرم‌آباد و پلیس‌راه کمالوند نصب شود.
استاندار لرستان همچنین با تأکید بر نصب تندیس شهید بروجردی در شهرستان بروجرد عنوان کرد: باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی فرمانداری شهرستان بروجرد ظرف 10 روز آینده جانمایی لازم برای نصب این تندیس صورت گیرد.
بازوند بیان داشت: اعتبارات لازم برای طراحی، ساخت و نصب این تندیس توسط استانداری لرستان تأمین می‌شود.
وی همچنین بر لزوم نصب تصاویر، وصیت نام و تندیس شهدای لرستان در محل فرودگاه خرم‌آباد تأکید کرد و گفت: همچنین طرح «اطلس دفاع مقدس» لرستان توسط صداوسیما تهیه و تدوین شود و برای جلسه آینده شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تصویب و بررسی ارائه شود.
 
«یادمان سنگی» شهدای شهر خرم‌آباد احداث می‌شود
معاون برنامه‌ریزی شهرداری خرم‌آباد از احداث «یادمان سنگی» شهدای این شهر خبر داد.
"محمد فتحی بیرانوند" در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت در سخنانی با اشاره به نام‌گذاری هزار مورد از کوچه‌ها و معابر شهر خرم‌آباد به نام شهدا اظهار داشت: در حال حاضر برخی از کوچه‌های شهر خرم‌آباد دارای دو اسم بوده که برنامه‌ریزی کرده‌ایم که این کوچه‌ها را به نام یک شهید استان نام‌گذاری کنیم.
وی یکی دیگر از اقدامات در دستور کار احداث یادمان سنگی شهدای خرم‌آباد است گفت: این یادمان در محلاتی که مورد بمباران و موشک‌باران دوران جنگ تحمیلی قرار گرفته‌اند نصب می‌شود.
وی ادامه داد: بر روی این یادمان سنگی نام افرادی که در بمباران و موشک‌باران شهر خرم‌آباد شهید شده‌اند حک می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی شهرداری خرم‌آباد همچنین در ادامه سخنان خود از ایجاد موزه مشاهیر شهر خرم‌آباد خبر داد و تصریح کرد: همچنین غرس شش هزار و ۲۰۰ اصله درخت در محل بام شهدای گمنام خرم‌آباد به نام شش هزار و ۲۰۰ شهید استان در دستور کار قرار گرفته است.
فتحی بیرانوند گفت: تا کنون سه هزار اصله درخت به نام شهدا در محل بام شهدای گمنام خرم‌آباد کاشته شده است.

دیدگاه‌ها  

#1 دریکوند 1395-08-29 13:04
باغ موزه دفاع مقدس لرستان چرا نیمه تکمیل بحال خود رها شد؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا