یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: تشکیل کرسی‌های آزاداندیشی در موضوعات مختلف و متعدد که موردتوجه دانشجویان است امری ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری یافته، سید "سعید شاهرخی" در جلسه کمیسیون دانشجویی با اشاره به برگزاری راهپیمایی 13 آبان امسال در استان اظهار کرد: امسال شاهد بسیج دانش‌آموزان و دانشجویان بودیم که در این روز با حضوری چشمگیر آن را گرامی داشتند و این جای تقدیر از رؤسای دانشگاهی و مدیرکل آموزش و پرورش و مناطق دارد چراکه روحیه انقلابی را توانسته‌اند نسل به نسل منتقل کنند و بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب باز حضور معنی‌دار و پررنگ جوانان را در صحنه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه متأسفانه برخی گروه‌های سیاسی می‌خواستند این ایام را به نفع خود و مقابله با رقیب مصادره کنند، اضافه کرد: باید این حضورها را به صورت تمام و کمال برای مقابله با دشمنان قسم‌خورده انقلاب استفاده کرد و با هیچ‌یک از معیارهای انقلابی و اصل نظام برای اهداف شخصی ورود پیدا نکرد.
شاهرخی با اشاره به مسائل دانشجویی خاطرنشان کرد: در این راستا جلساتی به صورت مداوم برگزار می‌شود و امروز اولین جلسه آن است. هم اکنون نزدیک به صد هزار دانشجو از ابتدای بازگشایی دانشگاه‌ها میهمان ما هستند که باید به لحاظ فرهنگی ساماندهی شوند و این کار بسیار سنگینی است که مدیران تا به حال به خوبی از عهده آن برآمده‌اند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: ممکن است در این راستا نارسایی‌هایی وجود داشته باشد که ناچیز هستند و باید سریع‎تر حل و فصل شوند.
وی تأکید کرد: دانشگاه‌ها باید توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی، سیاسی، فکری و آموزشی دانشجویان به صورت هم‌زمان و توأم داشته باشند چراکه توجه به مسائل علمی به تنهایی در آینده موجب بروز مشکلاتی در حوزه‌های فرهنگی و دینی می‌شود و بالعکس.
شاهرخی با بیان اینکه تمامی جوانب باید با هم مدنظر قرار گیرند، تصریح کرد: تشکیل کرسی‌های آزاداندیشی در موضوعات مختلف و متعدد که مورد توجه دانشجویان است امری ضروری بوده و طی جدول‌بندی خاصی که منجر به روزمرگی دانشجویان نشود باید برگزار شوند.
معاون استانداری لرستان ادامه داد: تا پایان امسال زمان‌بندی شود تا در طول ماه‌ها و هفته‌ها این کرسی‌ها برگزار شوند و در آنها فضای بازی برای طرح پرسش و مطالبی که در ذهن دانشجو هست باشد تا در این باره پاسخ‌های اغنایی بگیرند.
وی نکته دیگر را تقویت تشکل‌های دانشجویی دانست و گفت: حرکتی که دانشجو انجام می‌دهد می‌بایست مورد حمایت به صورت برابر قرار گیرد تا شاهد رشد و بالندگی هرچه بیشتر وی باشیم.
شاهرخی خواستار بررسی مشکلان رفاهی دانشجویان و نظارت جدی بر روی خوابگاه شد تا مشکلاتی به لحاظ این موارد برای آنان پیش نیاید.

دیدگاه‌ها  

#1 ف 1395-08-17 08:05
مدير عزيز سايت شما ناراحت نشويد لطفا بعضي وقت ها اين شكلك :P :P :P :P :P :P :P را ارسال مي كنم خدا وكيلي فقط بخاط دل خودمه كه يه كم احساس سبكي بكنم اگه نفرستم وقتي گزارشي را كه خيلي تكراري يا شعار هميشگيه مي خونم دق مي كنم
البته پيشنهاد مي كنم اين اظهار نظر هاي شكلكي را اگه قانون اجازه مي ده بذاريد چونكه خيلي گويا و مختصر هستند و حرف دل شخص و احساسش را بخوبي بيان مي كند
نقل قول کردن
#2 احمدحسنی 1395-08-17 19:01
والا پارسال که کرسی آزاد اندیشی گذاشتند فقط اعضای انجمن اسلامی و بسیج اجازه صحبت پیدا کردن و پشت تریبون نظر خودشون رو گفتند وگرنه به بقیه وقت ندادند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا