یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام جمعه خرم‌آباد گفت: چگونه وزیر مستعفی ارشاد در مراسم تودیع خود، امام جمعه را به موضع‌گیری بدون اطلاع درباره تئاتر موهن می‌کند در حالی که امام جمعه جز از روی اطلاع و آگاهی سخنی نمی‌گوید.
http://yaftenews.ir/images/94/94-9a/eddari%202.jpgبه گزارش پایگاه خبری یافته، آیت الله "سیداحمد میرعمادی" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: عده‌ای فقط می‌خواهند در نماز جمعه توصیه به تقوا شود و آیات و روایات خوانده شود و هیچ تحلیل و روشنگری از مسائل روز کشور و جهان صورت نگیرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: اگر وزیر مستعفی ارشاد بخواهد حاضریم نسخه‌ای از تئاتر موهن به شهدا و ارزش‌های اسلامی و دفاع مقدس که اخیر با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خرم‌آباد به نمایش درآمد را برای وی ارسال کنیم.
وی افزود: در این تئاتر که اخیراً در سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خرم‌آباد به نمایش درآمد؛ توهین‌های وقیح و زشتی به رزمندگان و دفاع مقدس شد که زبان از بیان آن‌ها قاصر است تا جایی که کارگردان این تئاتر هم از نمایش آن عذرخواهی کرد اما مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نه‌تنها از یک عذرخواهی زبانی هم خودداری کرد بلکه از این توهین‌ها دفاع هم می‌کند.
میرعمادی از مسوولین خواست درباره این وقاحت و توهین ساکت نمانند و با مسببین و عوامل توهین به ساحت مقدس شهدا و دفاع مقدس برخورد کنند.
وی همچنین به سالروز قیام 13 آنان قشر دانشجو و دانش‌آموز در تاریخ مبارزات علیه حکومت شاهنشاهی اشاره کرد و افزود: درسی که امام خمینی در رهبری این مبارزات به ما آموخت این بود که دشمن قابل اعتماد نیست و نباید به او لبخند زد.
امام‌جمعه خرم‌آباد افزود: متأسفانه هنوز پس از گذشت بیش از 60 سال دشمنی آمریکایی‌ها با ملت و دولت ایران، برخی در ایران به دشمن آمریکایی لبخند می‌زنند و با اعتماد به او زمینه نفوذ بیشتر دشمن در کشور را فراهم می‌کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیدگاه‌ها  

#1 شهرام 1395-08-07 16:24
آقای میرعمادی بنده خدانمی دونه اخیرابی اطلاعی روحضرات مدعی اصلاحات باب کردن.
نقل قول کردن
#2 مصطفی 1395-08-08 08:54
من متوجه جمله آقای شهرام نشدم ؟ ! منظورشون چیه ؟!
نقل قول کردن
#3 شهرام 1395-08-08 10:17
به نقل از مصطفی:
من متوجه جمله آقای شهرام نشدم ؟ ! منظورشون چیه ؟!

ممنون ازآقا مصطفی به خاطرتوجه به مطلب بنده.
اخیرا اصلاح طلبان وقتی ازشون در مورد مسیله مهمی که باید موضع گیری داشته باشند یا اقدامی انجام دهندبرای فرارازپاسخ گویی ولاپوشانی ندانم کاری دولت روحانی ازواژه اطلاع ندارم ونمی دانم استفاده می کنند برای نمونه پزشکیان نماینده تبریز ونایب رییس مجلس درمورد قرارداد fatf که مسیله مهم وسرنوشت سازی برای کشوربوداعلام کردبنده اطلاع ندارم که بخواهم نظری بدهم!!!!وزیرارش ادگفته بودایمه جمعه ازروی بی اطلاعی حرف می زنند!!!!!!ایضاو زیربهداشت درموردمحصولات تراریخته که واکنش مراجع عظام تقلیدواساتیدواه ل فن رابرانگیخت گفت عده ای ازروی بی اطلاعی حرف می زنند!!!!درموردت یاترموهن درخرم آبادجناب بیرانوندبعدازیک ماه اظهاربی اطلاعی کردند!!!
و........آقای روحانی هم که همیشه منتقدان خودرابی سوادخطاب می کند.یعنی درحقیقت سیاست جدیداصلاح طلبان این است
((منتقدین اطلاع ندارندواگرجوابی ندارید به منتقدین بدهیداظهاربی اطلاعی کنید))
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا