یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

همکار رسانه‌ای و مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان مقام اول مسابقات قرآنی ویژه جوانان، ورزشکاران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان را کسب کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، شامگاه دوشنبه 26 مهرماه، "زینب فیضی" موفق شد به عنوان منتخب قرائت ترتیل مسابقات قرآنی ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان برگزیده شود.
این مسابقات با حضور ۳۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور در بخش بانوان ۲۵ و ۲۶ به میزبانی استان البرز برگزار شد که از لرستان ۱۰ نفر در این مسابقات حضور یافت و فیضی توانست در رشته قرائت ترتیل کارکنان منتخب این دوره از مسابقات شود و موفق به کسب مدال طلای قرآنی این رشته شود.
 
10 لرستانی در جمع راه‌یافتگان به مرحله کشوری
از استان لرستان ۱۰ نفر از خواهران به مرحله کشوری راه ‌یافته‌اند
نرگس فرامرزی ورزشکار حفظ یک جز از شهرستان دورود، مریم محمدی‌زاده ورزشکار حفظ ۳ جز از دلفان، زهرا پاک‌نژاد جوانان حفظ ۳ جز از دورود، مهدیه فرهادیان جوانان حفظ ۱۰ جز از دلفان، نسرین هداوند جوانان ۲۰ جز از دورود، فاطمه مژدهی ورزشکار قرایت تحقیق از دورود، فاطمه بوالحسنی جوانان قرائت تحقیق از دورود، نسترن بوالحسنی جوانان ترتیل از دورود، آمنه آریانی ورزشکار قرائت ترتیل از دورود و زینب فیضی قرائت ترتیل از خرم‌آباد که دو نفر شرکت کننده دلفانی از حضور در مسابقات مرحله نهایی انصراف دادند.
لازم به ذکر است در این دور از مسابقات، شهرستان دورود با ۷ شرکت‌کننده بیشترین آمار رو به خود اختصاص داده است.
مرحله استانی این مسابقات مهر و آبان ۹۴ در مراکز استان‌ها برگزار شد.



دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1395-07-27 23:17
آخرش متوجه نشدیم
ورزش و جوانان یا صدا و سیما؟؟!!
جوانان بیکار رو دریابید
نقل قول کردن
#2 میر 1395-07-28 10:14
عرض تبریک خدمت خانم فیضی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا